پل شریدر به دنبال دستیار جدید برای فیلم جدیدش در نیویورک

پل شریدر، کارگردان و نویسنده نامزد اسکار، برای پروژه جدید خود به دنبال دستیار تازه‌کار و علاقه‌مند به سینماست.

به گزارش سینما شارپ، یکی از طرفداران خوش‌شانس سینما به زودی شانس کار کردن با پل شریدر در فیلم جدید او را خواهد داشت.

این کارگردان و نویسنده نامزد اسکار، در یک پست نسبتاً صریح در فیسبوک اعلام کرد که برای فیلم جدید خود به دستیار نیاز دارد. او این شغل را به عنوان یک کار “بسیار سخت و گاهی لذت‌بخش” توصیف کرد و در حال آماده شدن برای ورود به پیش‌تولید فیلم در نیویورک است.

شریدر در پست خود نوشت: «من به یک دستیار نیاز دارم. این یک شغل ابتدایی است. به زبان ساده‌تر، این کار سختی است. روزهایی خواهد بود که حاضر باشید به من پول بدهید تا برایم کار کنید، و روزهایی هم کارهای بی‌ارزش و روزمره خواهید داشت. امیدوارم در ماه دسامبر وارد مرحله پیش‌تولید شویم و در اواخر ژانویه فیلم‌برداری آغاز شود. در آن زمان، کار به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته خواهد بود. این شغل از زمان پذیرش شروع می‌شود و ممکن است نیاز به سفر داشته باشد. متقاضی باید تحصیلات دانشگاهی و دانش تاریخ سینما داشته باشد. متقاضی باید در منطقه بزرگ نیویورک زندگی کند. مهارت‌های کامپیوتری ضروری است. اگر می‌توانید قوطی‌های فیلم را جابجا کنید (یادتان هست آنها چطور بودند؟) به اندازه کافی قوی هستید.»

او از متقاضیان خواست که رزومه‌های خود را به آدرس ایمیل schraderproductions@gmail.com ارسال کنند.

این پست پس از آن منتشر شد که شریدر برنامه‌های خود برای شروع فیلمبرداری Non Compos Mentis (به معنای “ذهن ناسالم” به لاتین) را در نوامبر اعلام کرد. او قبلاً این پروژه را به عنوان “یک فیلم نوآر، نوعی وسواس جنسی … درباره کارهای احمقانه‌ای که مردها برای عشق انجام می‌دهند” توصیف کرده بود.

در ماه آگوست، شریدر اعلام کرد که در حال توسعه فیلم دیگری با نام The Basics of Chemistry است، که داستان یک “استاد فلسفه دانشگاه” را دنبال می‌کند. این فیلم به سبک سه‌گانه معنوی او با عنوان “مردی در یک اتاق”، شامل فیلم‌های First Reformed (2017)، The Card Counter (2021) و Master Gardener (2022) ساخته خواهد شد.

پیش از شروع تولید Non Compos Mentis، شریدر گفته است که می‌خواهد “فیلمنامه جدیدی بنویسد و یک گلوله دیگر در تفنگ آماده داشته باشد.”

خروج از نسخه موبایل