سینمای جهان

جاش هاچرسون از دنباله «پنج شب با فردی» خبر می‌دهد

جاش هاچرسون با اشاره به بالاتر رفتن هیجان و ورود انیماترونیک‌های جدید در دنباله «پنج شب با فردی ۲»، طرفداران را شگفت‌زده می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، او در مصاحبه با مجله Esquire اظهار داشت: «این فیلم بسیار بزرگ‌تر است و هیجان بالاتری دارد. انیماترونیک‌های بیشتری اضافه شده‌اند و انیماترونیک‌های جدیدی هم آورده شده‌اند. دنیا به شکلی بزرگ و چشم‌گیر باز می‌شود.»

هاچرسون در نقش مایک اشمیت، یک نگهبان امنیتی مشکل‌دار، بازی می‌کند که شروع به کار در پیتزای فردی فزبیر می‌کند. او خیلی زود متوجه می‌شود که شیفت شب در پیتزای فردی به آن سادگی که فکر می‌کرد، نخواهد بود.

او همچنین اضافه کرد: «ما اکنون در حال پیدا کردن تعادل بین ساخت این دنیا و گسترش آن به شکلی هیجان‌انگیز هستیم و در عین حال مطمئن می‌شویم که شخصیت‌ها به طور واقعی باقی بمانند. این چیزی است که ما واقعاً در اولین فیلم برای آن تلاش کردیم، زیرا دنیای خلق شده در «پنج شب با فردی» خیلی عجیب و غریب است.»

هاچرسون ادامه داد: «این دنیا بسیار شگفت‌انگیز و اغراق‌آمیز است و پیدا کردن حقیقت احساسی شخصیت‌ها همان چیزی است که موفق خواهد بود. فکر می‌کنم طرفداران حسابی از آن لذت خواهند برد. همچنین فیلم ترسناک‌تر هم خواهد بود.»

در مورد احتمال بازگشتش برای قسمت سوم، هاچرسون گفت: «هیچ‌وقت نمی‌توان مطمئن بود.» او اضافه کرد: «من واقعاً از کار در این دنیا لذت می‌برم. اما تامی، کارگردان ما، فوق‌العاده است و با شخصیت مایک، به نظرم فرصت‌های بی‌پایانی وجود دارد. این پروژه می‌تواند طولانی‌مدت باشد و خیلی جذاب خواهد شد، اما فعلاً تمرکز ما بر روی فیلم دوم است. بعداً خواهیم دید چه پیش می‌آید.»

پیش از آنکه یونیورسال تأیید کند که دنباله‌ای در راه است و قرار است در ۵ دسامبر ۲۰۲۵ اکران شود، متیو لیلارد، همبازی هاچرسون، اعلام کرد که برای یک قرارداد سه فیلمه برای این فرانچایز امضا کرده است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا