آنا کندریک از موفقیت نسبی اولین تجربه کارگردانی خود ابراز خوشحالی کرد

آنا کندریک پس از کارگردانی فیلم Woman of the Hour با بیان اینکه این تجربه یک فاجعه کامل نبوده، احساس آرامش می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، آنا کندریک از اینکه اولین تجربه کارگردانی‌اش با فیلم Woman of the Hour «فاجعه‌ای کامل» نبوده، احساس آرامش می‌کند.

در این درام واقعی درباره جنایت، ستاره فیلم Pitch Perfect نقش شریل بردشاو را بازی می‌کند؛ کسی که در یک قسمت از برنامه تلویزیونی The Dating Game در سال ۱۹۷۸ با قاتل زنجیره‌ای و متجاوز رادنی آلکالا ملاقات داشت.

پس از اینکه دو سال برای بازی در نقش شریل و تهیه‌کنندگی این فیلم برنامه‌ریزی کرده بود، کندریک در نهایت خود را به عنوان کارگردان نیز معرفی کرد.

کندریک با شوخی در مصاحبه با Entertainment Weekly بیان کرد که از ساخته شدن این فیلم احساس رضایت می‌کند.

او گفت: «اینکه فیلم واقعاً تبدیل به یک فیلم شده و نه یک فاجعه کامل، برای من خیلی تسکین‌دهنده است و از همین بابت گاهی حس می‌کنم سندرم متقلب شدیدتری پیدا کرده‌ام.»

اگرچه او از کارگردانی «وحشت‌زده» بود و اعتماد به نفسش گاه و بی‌گاه در صحنه حضور داشت، این تجربه را به عنوان «پربارترین تجربه خلاقانه» زندگی‌اش توصیف کرد.

کندریک گفت که دوست دارد به کارگردانی ادامه دهد، اما به شوخی افزود که اگر دیگر هرگز فیلمی کارگردانی نکند، مردم احتمالاً نمی‌دانند که آیا این موفقیت شانسی بوده است یا خیر.

از زمانی که کار بر روی Woman of the Hour را به پایان رسانده، او خود را درگیر فکر کردن درباره اینکه «چه کاری باید یا نباید انجام دهد» کرده است.

او اظهار داشت: «اگر دوباره فرصتی نزدیک به این پیدا کنم، خیلی خوش‌شانس خواهم بود. پس شاید همیشه دنبال همین حس خواهم بود.»

فیلم Woman of the Hour در ۱۸ اکتبر در نتفلیکس پخش خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل