جان استوارت: ترامپ باید از بازی سباستین استن در “کارآموز” کمی خوشحال باشد

جان استوارت در برنامه "دیلی شو"، کمدین معروف دونالد ترامپ را به دلیل انتقاد از فیلم "کارآموز" و مخالفت با آزادی بیان مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش سینما شارپ، با کمتر از یک ماه تا انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، جان استوارت یک فیلم خاص را در ذهن دارد.

در قسمت روز دوشنبه برنامه “دیلی شو”، کمدین معروف دونالد ترامپ را به دلیل انتقاد از فیلم “کارآموز” و ادعای دخالت در انتخابات مورد تمسخر قرار داد. استوارت گفت: «آه، لطفاً! این دخالت در انتخابات است؟ شاید هم دخالت باشد، اما باید کمی خوشحال باشی که سباستین استن تو را بازی می‌کند.»

در حالی که عکسی از سباستین استن در کنار او نشان داده شد، استوارت با حالتی شوخ‌طبعانه گفت: «اوه، سباستین. اگر تو سرباز زمستان هستی، چرا اینجا ناگهان اینقدر گرم شده؟»

او با شوخی ادامه داد: «من شبیه سباستین استن هستم، اگر چهره‌اش را از فیلترهای تیک‌تاک رد کنی که چهره‌ات را قبل از مرگ نشان می‌دهند.» استوارت افزود: «بله، می‌توانید تشویق کنید… من می‌دانم که چه شکلی هستم.»

فیلم “کارآموز” به نویسندگی گب شرمن، داستان ترامپ جوان و رسیدن او به قدرت را از طریق توافقی شیطانی با وکیل و فعال سیاسی راست‌گرا روی کوهن (با بازی جرمی استرانگ) به تصویر می‌کشد. مارتین دونوان نقش فرد ترامپ پدر و ماریا باکالووا نقش ایوانا ترامپ را در این فیلم بازی می‌کنند.

پس از نمایش جهانی فیلم در جشنواره فیلم کن در ماه مه، که با ۱۱ دقیقه تشویق همراه شد، کمپین ترامپ تلاش کرد تا اکران این فیلم را در ایالات متحده متوقف کند و آن را دخالت در انتخابات ۲۰۲۴ نامید. اما این تلاش ناکام ماند و فیلم در جشنواره فیلم تلوراید در ماه آگوست نیز به نمایش درآمد.

“کارآموز” قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر در سینماها اکران شود.

خروج از نسخه موبایل