جیمز ساموئل شایعات کارگردانی فیلم «بلید» مارول را تکذیب کرد

شایعاتی پیرامون تولید «بلید» از استودیوی مارول وجود داشت. جیمز ساموئل تأیید کرد که هیچ گفتگویی با مارول برای کارگردانی «بلید» نداشته است.

به گزارش سینما شارپ، شایعات زیادی پیرامون تولید فیلم «بلید» از استودیوی مارول وجود دارد. متأسفانه بسیاری از این شایعات خبرهای خوبی نیستند، چرا که گفته می‌شود این پروژه در آستانه فروپاشی است. اما یکی از شایعات اخیر هیجان‌انگیز بود و می‌گفت جیمز ساموئل، کارگردان مطرح، در حال مذاکره برای کارگردانی این فیلم است. با این حال، به نظر می‌رسد که این هم تنها یک شایعه بوده است.

جیمز ساموئل اخیراً در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که او هیچ گفتگویی با مارول برای کارگردانی فیلم «بلید» نداشته است. با اینکه او به این مجموعه علاقه دارد، اما گفت که هیچ مذاکره‌ای در این زمینه انجام نشده است، هرچند شایعات چیز دیگری می‌گویند.

ساموئل نوشت: «نمی‌دانم این شایعات از کجا شروع می‌شوند، اما من هیچ مذاکره‌ای برای کارگردانی فیلم ‘بلید’ با مارول نداشته‌ام. من عاشق کاراکتر ‘دی‌واکر’ هستم و واقعاً منتظرم تا آن فیلم را ببینم.»

جیمز ساموئل بیشتر به خاطر فیلم وسترن پرستاره خود «هرچه سخت‌تر می‌افتند» شناخته شده است. او به تازگی فیلم مذهبی «کتاب کلارنس» را کارگردانی کرده است. پیش از ورود به عرصه فیلم‌سازی، ساموئل به عنوان یک هنرمند هیپ‌هاپ با نام هنری The Bullitts معروف بود.

متأسفانه با انکار ساموئل، به نظر می‌رسد که «بلید» همچنان در حالتی نامشخص باقی مانده است. این فیلم تاکنون چندین بار به تعویق افتاده و کارگردان‌ها و نویسندگان مختلفی وارد و خارج از پروژه شده‌اند. و هرچند به نظر می‌رسد که مارول هنوز به ساخت این فیلم امیدوار است، اما به نظر می‌رسد که تا دیدن واقعیت آن فاصله زیادی داریم.

خروج از نسخه موبایل