سینمای جهان

«شینوبی»؛ فیلم جدید یونیورسال به کارگردانی سم هارگریو از بازی ویدیویی سگا

پس از موفقیت فیلم‌های سونیک و سوپر ماریو، یونیورسال یکی دیگر از بازی‌های محبوب شرکت سگا «شینوبی» را به فیلم سینمایی تبدیل می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی تنها به «سونیک» محدود نمی‌شود. یکی دیگر از بازی‌های محبوب شرکت سگا، «شینوبی»، در حال تبدیل شدن به یک فیلم سینمایی است و سم هارگریو کارگردانی این پروژه را برای استودیوی یونیورسال برعهده دارد.

کن کوبایاشی (نویسنده فیلم «سانی» و «موو آن») در حال نوشتن فیلمنامه اقتباسی از این بازی است که اولین بار در سال ۱۹۸۷ به بازار عرضه شد. داستان این بازی حول شخصیت جو موساشی، یک نینجای مدرن، می‌چرخد که با شرارت‌های بزرگ مقابله می‌کند. بازی «شینوبی» ۱۴ نسخه مختلف و اسپین‌آف داشته و بیش از ۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده است. نسخه جدیدی از این سری نیز در اواخر سال ۲۰۲۳ معرفی شد.

مارک پلت و آدام سیگل از شرکت «مارک پلت پروداکشنز»، دمیتری ام. جانسون از «استوری کیچن» و تورو ناکاهارا برای سگا تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. مایک گلدبرگ تهیه‌کننده اجرایی و تیموتی آی. استیونسون نیز تهیه‌کننده مشترک خواهد بود.

این فیلم به دنبال موفقیت یونیورسال در سال ۲۰۲۳ با اقتباس‌های ویدیویی فیلم‌هایی همچون «فیلم برادران سوپر ماریو» ساخته ایلومینیشن و «پنج شب با فردی» از شرکت بلام‌هاوس، وارد مرحله تولید می‌شود. این دو فیلم در مجموع بیش از ۱.۴ میلیارد و ۲۹۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشتند.

سم هارگریو کارگردان مجموعه فیلم‌های «استخراج» برای نتفلیکس است که اولین قسمت آن با بیش از ۹۹ میلیون بیننده در چهار هفته اول، پربیننده‌ترین فیلم اصلی نتفلیکس شد. قسمت دوم این فیلم نیز در ۹۰ کشور به فیلم شماره یک نتفلیکس تبدیل شد و قسمت اول مجدداً در رتبه دوم قرار گرفت و برای دو هفته متوالی جایگاه‌های اول و دوم را حفظ کردند.

پروژه‌های آینده هارگریو شامل «مچ‌باکس» برای متل فیلمز و «بکش همه آنها» که در حال توسعه در پارامونت پیکچرز است.

کن کوبایاشی اخیراً به عنوان تهیه‌کننده مشترک در پروژه «سانی» اپل/A24 فعالیت داشت. او همچنین نویسندگی سریال «هیت مانکی» برای مارول/هولو و «مونفال» برای آمازون را در کارنامه دارد. فیلمنامه او با نام «موو آن» نیز در فهرست سیاه ۲۰۱۹ قرار گرفت و در حال توسعه در کلمبیا پیکچرز است.

تورو ناکاهارا از طرف سگا این قرارداد را به سرانجام رساند.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا