سینمای جهان

«کاساندرا سربو» و «آدریان پالیکی» در وسترن «گرگ و بره»

این فیلم در دهه ۱۸۷۰ و در دوران گسترش غرب آمریکا رخ می‌دهد و داستان مدرسه‌داری را روایت می‌کند که به دنبال فرزند گمشده‌اش می‌گردد.

به گزارش سینما شارپ، کاساندرا سربو (بازیگر فیلم «حقیقت یا جرات»)، آدریان پالیکی (بازیگر «جان ویک»)، کورینکا کیلچر (بازیگر «Hostile») و آنگوس مکفادین (بازیگر «Braveheart») به فیلم وسترن تریلر و ترسناک «گرگ و بره» پیوسته‌اند. نویسندگی و کارگردانی این فیلم را مایکل شلف بر عهده دارد.

این فیلم در دوران گسترش غرب آمریکا در دهه ۱۸۷۰ اتفاق می‌افتد و در حال فیلم‌برداری در ایالت مونتانا است. کاساندرا سربو در نقش یک معلم مدرسه بیوه بازی می‌کند که به دنبال پسر گمشده‌اش، با بازی جیدون کلارک (بازیگر سریال «The Rookie»)، است. این پسر آخرین کودکی است که در یک کمپ معدنی کوچک ناپدید شده است. اما وقتی پسر به طرز معجزه‌آسایی بازمی‌گردد، بیشتر شبیه به یک هیولا است تا یک انسان.

کاساندرا سربو به خاطر بازی در نقش نوا کلارک در سری فیلم‌های «شارکنادو» و همچنین حضور در سریال‌های تلویزیونی «هتل بزرگ» و «گوریلا» شناخته می‌شود. آدریان پالیکی، فارغ‌التحصیل از سریال «Friday Night Lights»، نیز به خاطر حضور در سریال‌های درام مارول «Agents of SHIELD» و کمدی-درام «The Orville» ساخته ست مک‌فارلن شناخته می‌شود.

کورینکا کیلچر در سن ۱۴ سالگی با بازی در نقش پوکاهانتس در کنار کالین فارل و کریستین بیل در فیلم «دنیای نو» ساخته ترنس مالیک به شهرت رسید. او همچنین در سریال «The Alienist» شبکه TNT در نقش مری پالمر بازی کرده است. مک‌فادین نیز نقش رابرت بروس را در فیلم «Braveheart» ساخته مل گیبسون ایفا کرده است.

بازیگران مکمل فیلم شامل اریک نلسن، سم روتیبی، جیمز لندری هبرت، زک مک‌گووان، الیاس کاکاواس و کلینت هاوارد هستند. سایر بازیگران این فیلم نیز کوین کپی، مایک منینگ، راب نیگل، هانا بالیکی و ویلیام روتلین هستند.

«گرگ و بره» توسط چیس کوکر، جردن کوکر و میا اسمیت از کمپانی «Lunar Door» تهیه شده است. نیکلاس کلارک و جردن واگنر نیز در تولید فیلم مشارکت دارند. جیمز مک‌میلان و کاساندرا سربو از «One Of One» به همراه وی نیل (Beetlejuice) و مایک منینگ تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

پروسه پس از تولید فیلم توسط «Winter State Entertainment» انجام می‌شود. کورینکا کیلچر توسط کمپانی «Buchwald» و «Strand Entertainment»، کاساندرا سربو توسط «The Park Agency» و «Strong Management»، آدریان پالیکی توسط «Paradigm» و «Anonymous Content» و آنگوس مک‌فادین توسط «Kramer Management» نمایندگی می‌شوند.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا