ساشا بارون کوهن و روزاموند پایک در کمدی «اول خانم‌ها» برای نتفلیکس بازی می‌کنند

ساشا بارون کوهن و روزاموند پایک در کمدی جدید «اول خانم‌ها» به کارگردانی تئا شاراک، با موضوع دنیایی تحت سلطه زنان، ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش سینما شارپ، نتفلیکس اعلام کرده است که ساشا بارون کوهن و روزاموند پایک در فیلم کمدی اول خانم‌ها به کارگردانی تئا شاراک بازی خواهند کرد. این فیلم اقتباسی از فیلم فرانسوی Je Ne Suis Pas Un Homme Facile به کارگردانی الئونور پوریات است.

فیلم‌نامه این پروژه توسط کتی سیلبرمن (بوک اسمارت) و ناتالی کرینسکی (گالری قلب‌های شکسته) نوشته شده است. در این فیلم، ساشا بارون کوهن نقش یک زن‌باز سرسخت را بازی می‌کند که ناگهان خود را در دنیایی موازی و تحت سلطه زنان می‌یابد. روزاموند پایک در نقش یک زن قوی و آتشین ظاهر می‌شود که شرایط را برای او پیچیده‌تر می‌کند.

اول خانم‌ها توسط لیزا چیسین از 3dot Productions تهیه می‌شود که در همکاری خلاقانه با نتفلیکس به سر می‌برد. او همچنین تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی مانند Lonely Plane با بازی لورا درن و The Life List با بازی سوفیا کارسون را بر عهده دارد. الئونور دیلی، ادوارد دو لاشومته و Four By Two Films نیز از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

بارون کوهن که به زودی در کنار کیت بلانشت و کوین کلاین در سریال Disclaimer به کارگردانی آلفونسو کوارون در Apple TV+ دیده خواهد شد، آخرین بار با نتفلیکس در فیلم محاکمه شیکاگو ۷ همکاری کرد. او برای بازی در نقش ابی هافمن در این درام به کارگردانی آرون سورکین نامزد اسکار شد.

بارون کوهن توسط CAA نمایندگی می‌شود. پایک که اخیراً در فیلم Saltburn و فصل سوم چرخ زمان حضور داشته، و همچنین پروژه‌هایی نظیر Now You See Me 3 و Inter Alia را در برنامه دارد، توسط CAA، United Agents و Magnolia Entertainment نمایندگی می‌شود.

شاراک، که فیلم‌هایی نظیر بازی زیبا و من پیش از تو در کارنامه خود دارد، توسط CAA و 3 Arts نمایندگی می‌شود.

خروج از نسخه موبایل