سینمای جهان

کاتالینا ساندینو مورنو و نستور کربونل به فیلم جنایی “RIP” پیوستند

کاتالینا ساندینو مورنو و نستور کربونل به بازیگران فیلم جنایی "RIP" با کارگردانی جو کارناهان و تهیه‌کنندگی بن افلک و مت دیمون ساخته می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، کاتالینا ساندینو مورنو و نستور کربونل به تیم بازیگران فیلم جنایی پرمخاطب “RIP” پیوستند؛ فیلمی که توسط بن افلک و مت دیمون تهیه و تولید می‌شود.

جو کارناهان، کارگردان فیلم‌های اکشن و هیجانی مانند “The Grey” و “Copshop”، هدایت این پروژه را بر عهده دارد. در این فیلم، ساشا کال (از فیلم The Flash) و خواننده‌ای که بازیگر شده، تیانا تیلور نیز حضور دارند. تولید این فیلم از اواخر ماه جاری در میامی و لس‌آنجلس آغاز می‌شود.

این فیلم توسط استودیوی Artists Equity تولید می‌شود که توسط افلک و دیمون تأسیس شده و هدف آن حمایت از هنرمندان است. این دو تهیه‌کننده به همراه لوسیانا دیمون و دنی برنفیلد برای استودیوی Artists Equity مسئولیت تولید را بر عهده دارند. مایکل جو و کوین هلوران نیز تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

در داستان این فیلم، تیمی از پلیس‌های میامی میلیون‌ها دلار پول نقد را در یک خانه متروکه کشف می‌کنند. قوانین پلیس آنها را مجبور می‌کند که در محل باقی بمانند، اما فشارهای بیرونی و درونی باعث ایجاد تنش و پیچیدگی در موقعیت آنها می‌شود.

مورنو و کربونل نقش اعضای نیروی پلیس را بازی می‌کنند.

مورنو به تازگی در سریال ماوراءالطبیعه “From” محصول MGM+ بازی کرده و سال گذشته در فیلم اکشن “Silent Night” به کارگردانی جان وو در کنار جوئل کینامن نقش‌آفرینی کرد. او که در سال ۲۰۰۴ با فیلم “Maria Full of Grace” شناخته شد، قرار است در فیلم “Ballerina” از مجموعه “John Wick” به زودی ظاهر شود. او تحت نمایندگی UTA، گروه Lasher و Felker Toczek فعالیت می‌کند.

کربونل نیز اخیراً در سریال “Shogun” که برنده امی شده، حضور داشته و همچنین جزو بازیگران سریال “The Morning Show” از Apple است. او توسط IAG و Thruline Entertainment نمایندگی می‌شود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا