آرون پیر در نقش جان استوارت در سریال آینده DC Studios بازی خواهد کرد

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی Max، آرون پیر به عنوان جان استوارت در سریال جدید ابرقهرمانی «Lanterns» از DC Studios انتخاب شد.

به گزارش سینما شارپ، پس از تماشای فیلم اکشن جدید «Rebel Ridge»، به وضوح مشخص شد که بازیگر آرون پیر برای پروژه‌های بزرگتری آماده است. او در این فیلم نشان داد که ستاره بودن در ذاتش است. و خیلی طول نکشید که پیر نقش مهمتری به دست آورد – سریال آینده DC Studios با نام «Lanterns».

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی Max، آرون پیر نقش جان استوارت را در سریال ابرقهرمانی «Lanterns» به دست آورده است. اخیراً فاش شده بود که پیر یکی از چند بازیگری است که در رقابت برای این نقش پیشرو بودند. ظاهراً او توانست استفان جیمز را برای این نقش شکست دهد. حالا، پیر در کنار کایل چندلر که پیشتر اعلام شده بود، در این سریال بازی خواهد کرد.

در اینجا خلاصه‌ای از داستان سریال آمده است:

سریال «Lanterns» ماجرای تازه‌کار جان استوارت و افسانه فانوس سبز، هال جوردن، را دنبال می‌کند. این دو پلیس بین‌کهکشانی درگیر یک معمای تاریک زمین‌محور می‌شوند و در حال تحقیق در مورد قتلی در قلب آمریکا هستند.

آرون پیر احتمالاً بیشتر به خاطر بازی در «Rebel Ridge» شناخته می‌شود. او قبلاً در سریال «Genius: MLK/X» در نقش مالکوم ایکس بازی کرده است. در تلویزیون، او همچنین در سریال محدود تحسین‌شده «The Underground Railroad» حضور داشته است. در دنیای سینما، قرار است صداپیشگی موفاسا را در دنباله آینده «شیر شاه» برای دیزنی انجام دهد. او همچنین در فیلم‌هایی مانند «Foe» و «Brother» بازی کرده است.

با تکمیل شدن فرایند انتخاب بازیگران، احتمالاً به زودی «Lanterns» مقابل دوربین خواهد رفت. باید منتظر باشیم و ببینیم.

خروج از نسخه موبایل