کوین سوسمن و برایان پوسن در اسپین‌آف جدید «The Big Bang Theory»

ستارگان سریال اصلی «تئوری بیگ بنگ» برای اسپین‌آف جدید شبکه Max با استودیوی Warner Bros. قرارداد بستند.

به گزارش سینما شارپ، اسپین‌آف سریال «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) در شبکه Max در حال شکل‌گیری است. سه بازیگر از سریال اصلی، یعنی کوین سوسمن (Kevin Sussman)، برایان پوسن (Brian Posehn) و لورن لپکس (Lauren Lapkus)، با استودیوی وارنر برادرز تلویزیون (Warner Bros. Television) قرارداد امضا کرده‌اند و قصد دارند در این پروژه جدید بازی کنند.

این اولین تحول جدید از زمان اعلام این پروژه است که حدود یک سال و نیم پیش صورت گرفت. اطلاعات زیادی از این پروژه فاش نشده، جز اینکه این اسپین‌آف از مجموعه سریال «تئوری بیگ بنگ» به کارگردانی چاک لوری (Chuck Lorre)، خالق و تهیه‌کننده اجرایی سریال اصلی و اسپین‌آف‌های قبلی آن است.

منابع می‌گویند که این پروژه همچنان در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و هنوز تأیید نهایی نشده است، زیرا فیلمنامه در حال نگارش است. نماینده وارنر برادرز از اظهار نظر خودداری کرده است.

از زمانی که اسپین‌آف بدون عنوان در آوریل 2023 معرفی شد، حدس و گمان‌هایی مبنی بر اینکه این سریال ممکن است درباره استوارت بلوم (Stuart Bloom) با بازی سوسمن و فروشگاه کتاب‌های کمیک او باشد، مطرح شده است. قراردادهای امضا شده با بازیگران نشان می‌دهد که احتمالاً این تئوری درست است، زیرا لپکس نقش دستیار عجیب فروشگاه کتاب‌های کمیک و بعداً دوست‌دختر استوارت را بازی کرده است. پوسن نیز نقش برت کیبلر، زمین‌شناس و علاقه‌مند به گیتار را در سریال اصلی داشت.

سوسمن، پوسن و لپکس به احتمال زیاد ستارگان اصلی این اسپین‌آف خواهند بود که شایعات حاکی از آن است که سه شخصیت اصلی، دو مرد و یک زن، خواهد داشت؛ الگویی که شبیه به ساختار اولیه سریال اصلی «تئوری بیگ بنگ» است که با سه شخصیت اصلی جانی گالکی، جیم پارسونز و کالی کوکو آغاز شد و سپس به یک کمدی گروهی تبدیل شد.

سریال «تئوری بیگ بنگ» در سال 2007 در شبکه CBS پخش شد و در سال 2019 به عنوان پربیننده‌ترین کمدی تلویزیون به پایان رسید. این سریال طولانی‌ترین سریال چند دوربینی در تاریخ تلویزیون است که با 279 قسمت در 12 فصل به پایان رسید. همانند سریال اصلی و اسپین‌آف‌های دیگر، از جمله «یونگ شلدون» (Young Sheldon) و سریال جدید «اولین ازدواج جورجی و مندی» (Georgie And Mandy’s First Marriage)، این اسپین‌آف نیز توسط چاک لوری پروداکشنز (Chuck Lorre Productions) و با همکاری وارنر برادرز تلویزیون ساخته خواهد شد.

سوسمن در فصل دوم سریال اصلی معرفی شد و به سرعت به شخصیتی محبوب تبدیل شد که تا پایان سریال حضور داشت. پوسن در فصل‌های 6 و 7 مهمان بود و در فصل 10 به عنوان شخصیت ثابت بازگشت. لپکس نیز در دو فصل آخر سریال تکرار نقش داشت.

خروج از نسخه موبایل