هنری کویل در فیلم لایو-اکشن «ولترون» برای آمازون و MGM بازی می‌کند

هنری کویل در اقتباس لایو-اکشن از انیمه «ولترون» (Voltron) به کارگردانی راوسون مارشال تربر ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش سینما شارپ، فیلم عظیم رباتیک «ولترون» (Voltron) که توسط استودیوهای آمازون و MGM ساخته می‌شود، یک بازیگر مشهور دیگر به تیم خود اضافه کرده است. هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن و ستاره سریال «ویچر» (The Witcher)، به تیم بازیگری این فیلم لایو-اکشن پیوسته است که توسط راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم موفق «اعلان قرمز» (Red Notice) برای نتفلیکس، کارگردانی می‌شود.

کویل به دنیل کوئین-توی، بازیگر تازه‌کاری که با کارهایش در وست‌اند و در کنار تام هالند توانسته توجه استودیو و کارگردان را جلب کند، پیوسته و نقش‌های اصلی این فیلم را بر عهده دارند.

فیلم ولترون بر اساس سریال علمی-تخیلی ژاپنی Beast King GoLion و Kikou Kantai Dairugger XV ساخته شده است. این سریال توسط World Events Productions ویرایش و دوبله شد و تحت عنوان «ولترون: مدافع جهان» (Voltron: Defender of the Universe) در میانه دهه ۱۹۸۰ به‌عنوان یک برنامه سینکدیک پخش شد. داستان اصلی حول محور پنج خلبان جوان در تیمی به نام «شیرهای رباتیک» می‌چرخید که این شیرها وسیله‌هایی بودند که با هم ترکیب می‌شدند تا ربات عظیمی به نام ولترون را تشکیل دهند.

جزئیات دقیق از داستان نسخه جدید هنوز مشخص نیست. تربر فیلمنامه را با همکاری الن شانمن نوشته است.

تولیدکنندگان این فیلم شامل تاد لیبرمن از طریق استودیوی Hidden Pictures، باب کوپلار از World Events Productions، تربر و دیوید هابرمَن از Hobie Films هستند.

کویل امسال در دو فیلم اکشن هیجان‌انگیز دیگر ظاهر شد؛ یکی «آرگیل» (Argyle) به کارگردانی متیو وان برای Apple Original Films و دیگری «وزارت جنگ نامردانه» (The Ministry of Ungentlemanly Warfare) به کارگردانی گای ریچی برای Lionsgate. همچنین او در فیلم Deadpool & Wolverine حضور کوتاهی داشت که تماشاگران را بسیار به وجد آورد.

این بازیگر عضلانی دوباره با ریچی در فیلم اکشن In the Grey همکاری می‌کند، که در آن جیک جیلنهال و ایزا گونزالز نیز بازی می‌کنند. او همچنین قرار است در بازسازی طولانی‌مدت فیلم «کوهستانی» (Highlander) به کارگردانی چاد استاهلسکی، که سال آینده فیلمبرداری خواهد شد، نقش‌آفرینی کند. علاوه بر این، کویل تهیه‌کنندگی اجرایی پروژه‌ای از فرنچایز Warhammer 40,000 را در تمامی تولیدات آمازون و MGM بر عهده دارد.

کویل تحت نمایندگی WME و 2PM Sharp فعالیت می‌کند.

خروج از نسخه موبایل