جیسون وونگ به جیسون استاتهام در فیلم اکشن «Mutiny» پیوست

در فیلم «Mutiny»، جیسون وونگ نقش یار وفادار استاتهام را بازی می‌کند؛ در حالی که او به دنبال کشف توطئه‌ای بین‌المللی است.

به گزارش سینما شارپ، جیسون وونگ، بازیگر بریتانیایی که بیشتر به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم «Dungeons & Dragons: Honour Among Thieves» و همکاری‌های مکررش با گای ریچی («The Gentleman»، «Wrath of Man»، «The Covenant») شناخته می‌شود، به جمع بازیگران فیلم اکشن “Mutiny” از لاینزگیت پیوست. این فیلم با حضور جیسون استاتهام و آنابل والیس ساخته می‌شود.

این فیلم توسط کارگردان فیلم «Plane»، ژان-فرانسوا ریشه، ساخته می‌شود و استاتهام از طریق شرکت جدید خود با نام Punch Palace Productions، به همراه مارک بوتان از MadRiver Pictures تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده دارند.

طبق توصیفات، در فیلم «Mutiny»، پس از اینکه رئیس میلیاردر و صنعتی کول رید (با بازی استاتهام) در مقابل او به قتل می‌رسد، او متهم به انجام این جنایت می‌شود و به همین دلیل در حال فرار است. او سعی می‌کند توطئه‌ای بین‌المللی را کشف کند. وونگ نقش تاران، دوست وفادار و حامی کول را بازی می‌کند، در حالی که اکشن و درام داستان در حال گسترش است.

تصویربرداری اصلی این فیلم در پاییز امسال در انگلستان انجام خواهد شد. این فیلم آخرین همکاری بین ریشه، بوتان و دیویس است که پس از فیلم «Plane» در سال 2023 صورت می‌گیرد. اوان پاول بر تولید این پروژه از طرف MadRiver نظارت خواهد کرد. لوران بیکسبی و اسکات اوبراین نیز برای لاینزگیت بر این پروژه نظارت دارند.

وونگ که به تازگی فیلم‌برداری پروژه «In the Grey» با بازی هنری کویل و جیک جیلنهال را به پایان رسانده، نیز تحت کارگردانی گای ریچی بوده و توسط آژانس 42 نمایندگی می‌شود.

خروج از نسخه موبایل