تالیا رایدر به کمدی “In Memoriam” با بازی مارک مارون پیوست

فیلم کمدی جدید راب برنت با نام "In Memoriam" پیوسته است. در این فیلم، مارک مارون نیز به عنوان نقش اصلی حضور دارد.

به گزارش سینما شارپ، تالیا رایدر، بازیگر فیلم‌های “Dumb Money” و “Never Rarely Sometimes Always”، به جمع بازیگران فیلم کمدی جدید راب برنت با نام “In Memoriam” پیوسته است. در این فیلم، مارک مارون نیز به عنوان نقش اصلی حضور دارد.

برنت، که نویسنده و کارگردان فیلم‌هایی همچون “The Fundamentals of Caring” بوده، فیلمنامه “In Memoriam” را نوشته و کارگردانی آن را برای استودیوی Invention (تِلما) بر عهده خواهد داشت.

فیلم “In Memoriam” قرار است از دوشنبه در لس‌آنجلس فیلمبرداری شود. داستان این فیلم حول محور یک بازیگر قدیمی هالیوود (مارون) است که پس از تشخیص سرطان مرگبار، به شدت به دنبال کسب جایگاهی در بخش “یادبود” مراسم اسکار می‌شود. این ماجرا منجر به سفری عمیق از خودشناسی و بررسی غرور، فروتنی و میراث زندگی‌اش می‌شود.

تالیا رایدر در فیلم‌هایی مانند “Little Death” (2024)، “The American” (2023)، “The Sweet East” (2023)، “Dumb Money” (2023)، “Do Revenge” (2022)، “Hello, Goodbye and Everything in Between” (2022)، “West Side Story” (2021) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و “Never Rarely Sometimes Always” (2020) به ایفای نقش پرداخته است. او به زودی در فیلم “Honey Don’t!” به کارگردانی ایتن کوئن برای Focus Features دیده خواهد شد.

علاوه بر فیلم “The Fundamentals of Caring” با بازی پل راد، کریگ رابرتس و سلنا گومز که در جشنواره ساندنس به نمایش درآمد و توسط نتفلیکس خریداری شد، برنت سال‌ها به عنوان نویسنده اصلی و تهیه‌کننده اجرایی برنامه “The Late Show With David Letterman” فعالیت داشته است. او همچنین رئیس سابق شرکت تولیدی لِترمن با نام Worldwide Pants بود.

نیکلاس وینستاک و دیویا دی‌سوزا از استودیوی Invention، به همراه مارک مارون، راب برنت و دیوید مارتین از Avalon، تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

Invention اخیراً فیلم کمدی اکشن “Thelma” به کارگردانی جاش مارگولین و با بازی جون اسکوئیب را تولید کرده است. این فیلم در جشنواره ساندنس به نمایش درآمد و در ماه ژوئن توسط Magnolia Pictures اکران شد.

تالیا رایدر توسط UTA، Untitled Entertainment و McKuin Frankel Whitehead LLP نمایندگی می‌شود.

خروج از نسخه موبایل