سینمای جهان

آنا کندریک و تجربه کارگردانی فیلم Woman of the Hour

آنا کندریک از چالش‌های کارگردانی اولین فیلمش Woman of the Hour، همکاری با تیم و توصیه‌های پال فیگ صحبت می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، آنا کندریک از تجربه‌اش در مورد چگونگی پیشنهاد دادن خودش به‌عنوان کارگردان فیلم Woman of the Hour صحبت می‌کند.

این فیلم جنایی مهیج که توسط کندریک کارگردانی شده و توسط ایان مک‌دونالد نوشته شده است، بر اساس داستان واقعی قاتل زنجیره‌ای رودنی آلکالا است که توسط دنیل زوکاتو به تصویر کشیده می‌شود. آلکالا در یک قسمت از برنامه The Dating Game شرکت کرده و برنده شده بود، اما بعدها به نام “قاتل بازی دوستیابی” شناخته شد.

کندریک، که در ابتدا تنها به‌عنوان بازیگر در این پروژه حضور داشت، خود را در موقعیتی یافت که باید خود را برای نقش کارگردانی پیشنهاد می‌داد. اما او گفت که تنها در صورتی این کار را می‌خواهد انجام دهد که تهیه‌کنندگان فکر کنند این بهترین حرکت برای فیلم است. کندریک در مراسم اکران فیلم در لس‌آنجلس گفت: «من واقعاً به فیلم اعتقاد داشتم و فقط می‌خواستم هر کاری که برای فیلم بهترین است را انجام دهم، و اگر این به معنای حضور فرد دیگری در صندلی کارگردان بود، مشکلی با آن نداشتم.» کندریک که نقش “چریل بردشا” در این فیلم را نیز بازی می‌کند، در ادامه افزود: «فکر می‌کنم پیشنهاد من شاید بی‌علاقه‌ترین پیشنهاد در تاریخ هالیوود بود، چون واقعاً نمی‌توانم اعتماد به‌نفس جعلی از خودم نشان دهم.»

بعد از اینکه او به‌عنوان کارگردان انتخاب شد، اولین کسی که برای مشورت با او تماس گرفت، پال فیگ بود. کندریک در این باره گفت: «خنده‌دار این است که اولین کسی که تماس گرفتم پال فیگ بود، و دلیل خنده‌دار بودنش این است که این فیلم در مورد یک قاتل زنجیره‌ای است و ما بیشتر او را برای فیلم‌های کمدی مثل Bridesmaids می‌شناسیم.»

او همچنین گفت که فیگ به او توصیه‌هایی سخت‌گیرانه اما مفید داد. «او به من گفت که هیچ بهانه‌ای وجود ندارد، و همه چیز به عهده خودم است. من واقعاً از او بسیار سپاسگزارم.»

کندریک همچنین از همکارانش در تیم بازیگری و عوامل فیلم برای حمایت‌شان در طی فرآیند ساخت تشکر کرد. او گفت: «من واقعاً با افراد بااستعداد و حمایت‌گری احاطه شده بودم و آنها دلیل اصلی این هستند که همه چیز خراب نشد.»

همبازی‌های او نیز نظرات مثبتی درباره کندریک به‌عنوان کارگردان داشتند. زوکاتو در مورد او گفت: «من فقط حرف‌های خوبی درباره او دارم. او رهبر فوق‌العاده‌ای است.» نیکولت رابینسون، که نقش “لورا” را در فیلم بازی می‌کند، افزود: «در این دنیا، او مانند یک دانش‌آموز ممتاز است.»

بسیاری از اعضای بازیگران گفتند که داستان فیلم از دیدگاه زنان، آنها را به این پروژه جذب کرده است. کلی جاکل، که نقش “سارا” را در فیلم بازی می‌کند، اظهار داشت: «من عاشق این هستم که داستان از دیدگاه قربانیان روایت می‌شود. این روایت را تغییر می‌دهد و به قربانیان احترام می‌گذارد.»

پیت هولمز، که نقش همسایه شخصیت کندریک را بازی می‌کند، احساس مشابهی داشت. او توضیح داد: «من پدر یک دختر هستم و به نظرم این داستانی بود که باید گفته می‌شد، نه فقط یک فیلم دیگر درباره قتل‌های سریالی.»

کندریک همچنین گفت که دوست دارد دوباره کارگردانی کند، اما هنوز مطمئن نیست پروژه بعدی‌اش چه خواهد بود. او گفت: «در حال حاضر، پیدا کردن پروژه‌ای که به اندازه این فیلم Woman of the Hour به آن علاقه داشته باشم، برایم سخت است. در مورد این فیلم واقعاً خوش‌شانس بودم و قطعاً هم در مورد فیلمنامه و هم در مورد تیم بازیگری و عوامل پشت‌صحنه.»

فیلم Woman of the Hour در تاریخ ۱۸ اکتبر در نتفلیکس پخش می‌شود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا