آل پاچینو از پدر شدن در ۸۳ سالگی: “یک معجزه کوچک است”

آل پاچینو، بازیگر افسانه‌ای هالیوود، از تجربه پدر شدن در سن بالا و تأثیر آن بر زندگی‌اش صحبت می‌کند و آن را "یک معجزه کوچک" توصیف کرده است.

به گزارش سینما شارپ، آل پاچینو، بازیگر افسانه‌ای هالیوود، پدر شدن در سن ۸۳ سالگی را “یک معجزه کوچک” توصیف کرده است.

این بازیگر کهنه‌کار همچنان در هالیوود فعال است و زندگی شخصی‌اش نیز پرجنب‌وجوش باقی مانده است. او تابستان گذشته در سن ۸۴ سالگی چهارمین فرزند خود، پسرش رومن، را از نور الفلاح، تهیه‌کننده ۳۰ ساله، به دنیا آورد.

اگرچه این زوج از هم جدا شده‌اند و نور اخیراً با کمدین ۶۸ ساله، بیل ماهر، ارتباط دارد، اما آل همچنان یک پدر دلسوز و فعال برای کوچک‌ترین فرزندش است.

پاچینو در گفت‌وگو با مجله People اظهار داشت: «داشتن بچه‌ها فوق‌العاده است. برای من، پدر بودن را دوست داشتم. این موضوع مرا تغییر داد، اگر بخواهید بگویید، به سمت بهتر شدن. این تغییر برای همیشه در زندگی من باقی ماند. این ایده که تمرکز خود را روی دیگر انسان‌ها که اتفاقاً فرزندان شما هستند می‌گذارید… در آنجا عشق وجود دارد.»

در مورد تجربه دوباره پدر شدن در سن بالا، او افزود: «خب، همیشه به همان شکل است. همیشه به همان شکل. این یک معجزه کوچک است. این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم.»

آل پاچینو همچنین یک دختر به نام جولی ۳۴ ساله از رابطه‌اش با مربی بازیگری جَن تارانت دارد و دوقلوهای ۲۳ ساله‌ای به نام‌های اولیویا و آنتون که از بازیگر بوری دی‌آنجلو به دنیا آورده است.

این برنده جایزه اسکار در جریان تبلیغ کتاب جدید خود Sonny Boy که اوایل این هفته منتشر شد، صحبت می‌کرد.

خروج از نسخه موبایل