ساخت دنباله انیمیشن روبات وحشی در استودیو دریم‌ورکس تأیید شد

کریس سندرز، کارگردان انیمیشن، از آغاز توسعه دنباله روبات وحشی پس از فروش ۱۰۰ میلیون دلاری خبر داد.

به گزارش سینما شارپ، پس از عبور از مرز فروش ۱۰۰ میلیون دلاری در سطح جهانی در آخر هفته گذشته، کریس سندرز، کارگردان انیمیشن روبات وحشی، امروز صبح در رویداد Deadline Contenders تأیید کرد که دنباله این فیلم در دست ساخت است و در حال حاضر در استودیو دریم‌ورکس انیمیشن در حال توسعه می‌باشد.

سندرز تأیید کرد: «۱۰۰ درصد، برنامه‌های قطعی برای ساخت نسخه دوم وجود دارد.»

کریس سندرز، که سه بار نامزد جایزه اسکار بوده است و نویسنده و کارگردان فیلم‌های انیمیشنی همچون چگونه اژدهای خود را تربیت کنید، خانواده کرودز و لیلو و استیچ است، این انیمیشن را بر اساس فیلمنامه‌ای که خودش نوشته بود، کارگردانی کرد. تهیه‌کننده این فیلم جف هرمان است که سابقه تهیه فیلم‌هایی چون بچه رئیس 2: کسب و کار خانوادگی و هم‌تهیه‌کنندگی مجموعه پاندای کونگ فو کار را دارد.

این فیلم انیمیشنی، اقتباسی از رمان پرفروش و برنده جایزه‌ای با همین نام نوشته پیتر براون است. در این فیلم، لوپیتا نیونگو، بازیگر برنده جایزه اسکار، نقش روبات ROZZUM واحد 7134 با نام مستعار “راز” را صداپیشگی می‌کند که در یک جزیره متروکه کشتی‌شکسته می‌شود و باید با محیط سخت اطراف خود سازگار شود. راز به‌تدریج با حیوانات جزیره ارتباط برقرار می‌کند و سرپرستی یک جوجه اردک یتیم را بر عهده می‌گیرد. روبات وحشی اولین کتاب از سه‌گانه نوشته براون است و کتاب دوم این مجموعه فرار روبات وحشی نام دارد.

در گفت‌وگو درباره الهام از عملکرد صدایی خود، نیونگو با شوخی گفت که از صداهای هوش مصنوعی مانند “الکسا” و “سیری” الهام گرفته است.

او افزود: «الکسا، سیری و صداهایی که در تیک‌تاک و اینستاگرام می‌شنوید که همیشه مثبت هستند و هیچ‌چیز هرگز اشتباه نیست، این‌گونه صداها الهام‌بخش من برای شروع شخصیت راز و سفر او به سوی خودشناسی و تکامل بیان خود بود.»

استودیو یونیورسال و دریم‌ورکس انیمیشن این فیلم را اوایل این ماه به نمایش گذاشتند. روبات وحشی همچنین شامل صداپیشگی پدرو پاسکال، کاترین اوهارا، استفانی هسو و بیل نای نیز می‌باشد.

خروج از نسخه موبایل