جرمی استرانگ فیلم “کارآموز” را “فیلم فرانکنشتاین” می‌نامد

جرمی استرانگ با بازی در فیلم کارآموز به عنوان روی کوهن، وکیل و مربی دونالد ترامپ، واکنش ناامیدکننده هالیوود صحبت می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، جرمی استرانگ با بازی در فیلم کارآموز به عنوان روی کوهن، وکیل و مربی دونالد ترامپ در دوران فعالیت او به عنوان توسعه‌دهنده املاک در منهتن، توجه بسیاری را جلب کرده و نام او را در بحث‌های اسکار به میان آورده است. اما او فاش کرده که تمام استودیوها در ابتدا این پروژه را رد کرده بودند.

استرانگ در مصاحبه‌ای با The Times of London گفت که این فیلم که سباستین استن نقش ترامپ را در آن ایفا می‌کند، برای ماه‌ها نتوانست توزیع‌کننده‌ای در آمریکا پیدا کند. همان‌طور که قبلاً گزارش داده بودیم، بعد از نمایش کارآموز در جشنواره کن، کمپین ترامپ با صدور نامه‌ای مبنی بر توقف و تهدید به اقدام قانونی واکنش نشان داد و آن را یک “افترای مضحک” و “مداخله خارجی مستقیم در انتخابات آمریکا” نامید، زیرا بخشی از بودجه فیلم از کانادا و ایرلند تأمین شده بود. این تهدید اساساً یک بلوف بود، اما تأثیرگذار بود و بسیاری از توزیع‌کنندگان را از ادامه کار منصرف کرد.

استرانگ در ادامه گفت: “این وضعیت برای من بسیار ناراحت‌کننده بود و به نظرم نشانه‌ای تاریک از آینده‌ای ناگوار است. صادقانه بگویم، همه در هالیوود این پروژه را رد کردند، چون از دعوی حقوقی یا عواقب آن می‌ترسیدند. فکر نمی‌کنم هالیوود هیچ‌گاه نمادی از شجاعت بوده باشد، اما این واکنش واقعاً ناامیدکننده بود.”

فیلم کارآموز به بررسی زندگی ترامپ در دهه ۱۹۷۰ می‌پردازد، زمانی که او مدیریت کسب‌وکار خانوادگی املاک را بر عهده گرفت و تحت راهنمایی کوهن امپراتوری خود را ساخت.

استرانگ این فیلم را یک “فیلم فرانکنشتاین” می‌نامد و می‌گوید: “به ما گفتند که فیلم را این‌طور توصیف نکنیم، اما بیایید صادق باشیم. میراث شوم کوهن انکار حقیقت بود و این همان چیزی است که او به ترامپ انتقال داد: این نفرت از جهان و نیازی به تنبیه و انتقام با نفرت.”

خروج از نسخه موبایل