پل شریدر از فیلم “کارآموز” خارج شد

پل شریدر علیرغم تحسین فیلم "کارآموز"، به دلیل حضور ترامپ، از تماشای کامل آن صرف نظر کرد. زیرا نمی‌توانست ۱۳۵ دقیقه با ترامپ وقت بگذراند.

به گزارش سینما شارپ، این آخرین نقد کوتاه پل شریدر است. این بار او به سراغ فیلم “کارآموز” به کارگردانی علی عباسی رفته که آن را “فیلمی عالی” می‌نامد. اما با این حال اعتراف می‌کند که از فیلم خارج شده است، زیرا نمی‌توانست ۱۳۵ دقیقه با دونالد ترامپ وقت بگذراند.

شریدر در نقد خود می‌نویسد: «کارآموز ذهن را به چالش می‌کشد. این یک فیلم عالی است، اما از شما می‌خواهد که دو ساعت و پانزده دقیقه در کنار شخصیتی سطحی و نفرت‌انگیز باشید. این نه چارلز فاستر کین است و نه هاوارد رورک. این شخص ترامپ است؛ کسی که اگر به خانه‌تان بیاید، شما از در پشتی بیرون می‌روید. پس چرا باید ۱۳۵ دقیقه از فیلم را با او بگذرانید؟ چون او رئیس‌جمهور سابق و شاید آینده است. بعد از یک ساعت و نیم، خسته شدم و از فیلم بیرون رفتم.»

شریدر یکی از معدود کسانی است که این آخر هفته بلیت فیلم “کارآموز” را خریداری کرده است. طبق گزارش‌ها، این فیلم در گیشه با شکست مواجه شده و در حدود ۲۰۰۰ سینما به نمایش درآمده است. به نظر می‌رسد این فیلم تنها ۱ میلیون دلار در آخر هفته افتتاحیه خود کسب کند، که برای شرکت Briarcliffe Entertainment فاجعه‌بار است.

این‌طور نیست که “کارآموز” فیلم بدی باشد (نیست)، اما به سادگی تماشاچی‌ای که بخواهد وسط یک چرخه انتخاباتی پر از رسانه‌ها، آن هم فقط ۲۵ روز قبل از این که بفهمیم ترامپ یا کامالا برنده انتخابات می‌شوند، فیلمی درباره دونالد ترامپ ببیند، وجود ندارد.

فیلم “کارآموز” نقدهای خوبی دریافت کرده است. در حال حاضر، ۷۷٪ امتیاز در Rotten Tomatoes و ۶۴ امتیاز در Metacritic دارد. این فیلم به خاطر بازی‌های قوی بازیگران اصلی‌اش، سباستین استن و جرمی استرانگ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

خروج از نسخه موبایل