آنتونی هاپکینز در فیلم زندگی‌نامه‌ای «مازراتی: برادران» به کارگردانی بابی مورسو 

فیلم «مازراتی: برادران» به کارگردانی بابی مورسو، به داستان خانواده‌ای می‌پردازد که برند لوکس خودروی مازراتی را بنیان گذاشتند.

به گزارش سینما شارپ، آنتونی هاپکینز قرار است در فیلم «مازراتی: برادران» که به زبان انگلیسی و به کارگردانی بابی مورسو ساخته می‌شود، به ایفای نقش بپردازد. این فیلم زندگی‌نامه‌ای درباره خانواده‌ای است که خودروهای پرقدرت مازراتی را تولید کردند؛ خودروهایی که مانند فراری و لامبورگینی، نماینده‌ای از صنعت خودروسازی ایتالیا هستند.

این بازیگر افسانه‌ای و برنده اسکار نقش یک سرمایه‌گذار ایتالیایی را بازی خواهد کرد که سرمایه‌گذاری بر روی برادران مازراتی را انجام می‌دهد. این فیلم توسط آندره یروولینو از شرکت فیلم و تلویزیون جدیدش به نام «شرکت آندره یروولینو» تولید می‌شود.

شرکت قبلی یروولینو، ILBE Group – که در آن با مونیکا باکاردی شریک بود – فیلم زندگی‌نامه‌ای دیگری به کارگردانی بابی مورسو با عنوان «لامبورگینی: مردی پشت افسانه» را تولید کرده و همچنین یکی از تولیدکنندگان فیلم «فراری» به کارگردانی مایکل مان با بازی آدام درایور و پنه‌لوپه کروز بوده است.

یروولینو در بیانیه‌ای گفت: «داشتن آنتونی هاپکینز در تیم بازیگری یک رؤیای واقعی است. توانایی بی‌نظیر او در به تصویر کشیدن شخصیت‌های پیچیده بدون شک به داستان ما ارزش افزوده خواهد داد و مشتاقیم ببینیم چگونه این نقش را با عمق بیشتری بازی خواهد کرد.»

جزئیات بیشتر درباره دیگر بازیگران «مازراتی: برادران»، که فیلمبرداری آن به زودی در بولونیا آغاز می‌شود، هنوز فاش نشده است.

مازراتی در سال ۱۹۱۴ در یک گاراژ در شهر بولونیا، مرکز ایتالیا، توسط سه برادر به نام‌های آلفیری، اتوره و ارنستو تأسیس شد. سه‌شاخ نماد این شرکت کپی‌ای از یکی از سه‌شاخ‌های موجود در فواره نپتون در شهر بولونیاست. از همان ابتدا، این شرکت که امروزه به خاطر خودروهای لوکس شناخته می‌شود، با دنیای مسابقات اتومبیل‌رانی پیوند خورده بود. اولین خودروی مسابقه‌ای مازراتی به نام «نوع ۲۶» بود، همان خودرویی که آلفیری مازراتی در مسابقه جام مسینا در سال ۱۹۲۷ رانندگی می‌کرد و در یک تصادف نزدیک به مرگ قرار گرفت. آلفیری چند سال بعد، در ۳ مارس ۱۹۳۲، در سن ۴۴ سالگی بر اثر عوارض ناشی از آن تصادف درگذشت. در سال ۱۹۳۷، برادران مازراتی در حالی که همچنان درگیر امور شرکت بودند، کنترل اصلی آن را واگذار کردند. امروزه مازراتی تحت مالکیت شرکت فیات است.

آخرین نقش برجسته هاپکینز، امپراتور وسپاسیان را در سال‌های پایانی دهه طولانی حکمرانی‌اش در سریال گلادیاتوری «آن‌هایی که به مرگ نزدیک هستند» به کارگردانی رولاند امریش ایفا کرده است.

خروج از نسخه موبایل