سینمای جهان

هیو جکمن و کیت هادسون در فیلم «Song Sung Blue» بازی خواهند کرد

هیو جکمن و کیت هادسون در فیلم موزیکال درام «Song Sung Blue» به کارگردانی کریگ بروئر رای کمپانی Focus Features بازی نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گزارش سینما شارپ، هیو جکمن و کیت هادسون در فیلم موزیکال درام «Song Sung Blue» به کارگردانی کریگ بروئر (کارگردان فیلم‌های Hustle and Flow و Coming 2 America) برای کمپانی Focus Features بازی خواهند کرد.

بازیگران دیگری همچون مایکل ایمپریولی، فیشر استیونز، و جیم بلوشی نیز در کنار الا اندرسون، کینگ پرینسس، مصطفی شاکیر و هادسون هیلبرت هنسلی در این فیلم حضور دارند.

خلاصه داستان این فیلم دو موسیقی‌دان (با بازی هادسون و جکمن) را روایت می‌کند که در اوضاع سخت زندگی خود قرار دارند و تصمیم می‌گیرند یک گروه موسیقی ادای احترام به نیل دایموند تشکیل دهند تا به دنبال رویاهای خود بروند و ثابت کنند که هیچ‌وقت برای پیدا کردن عشق دیر نیست. این فیلم بر اساس داستان واقعی مستند 2008 به همین نام به کارگردانی گرگ کوهس ساخته شده است.

تهیه‌کنندگان این فیلم جان دیویس و جان فاکس از Davis Entertainment هستند و کریگ بروئر نیز که فیلم‌نامه را نوشته، از جمله تهیه‌کنندگان فیلم است. اریکا همپسون و گرگ کوهس به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه حضور دارند.

کمپانی Focus این پروژه را توسعه داده و حق پخش جهانی آن را در اختیار دارد. کمپانی Universal Pictures International نیز توزیع بین‌المللی فیلم را بر عهده خواهد داشت.

هیو جکمن، که به تازگی 56 ساله شده است، در فیلم‌های «ددپول و ولورین» (2024) به همراه رایان رینولدز نقش‌آفرینی کرده است. او همچنین در سال 2025 در سری کنسرت‌هایی به مدت 12 شب در Radio City Music Hall اجرا خواهد داشت. از دیگر پروژه‌های آینده این بازیگر می‌توان به «سه کیسه پر: فیلم کارآگاهی گوسفند» و «مرگ رابین هود» اشاره کرد.

کیت هادسون به زودی در سریال کمدی Mindy Kaling با نام Running Point که درباره یک تیم بسکتبال است، ایفای نقش خواهد کرد و در آن رئیس یک باشگاه بسکتبال معروف خواهد بود. او همچنین اخیراً در فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery (2022) به کارگردانی ریان جانسون بازی کرده است.

**کلمات کلیدی سئو:**

**کلیدواژه کانونی:**

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا