ساموئل ال جکسون همچنان دیالوگ معروف خود در پالپ فیکشن را به یاد دارد

ساموئل ال جکسون در جشن ۳۰ سالگی «پالپ فیکشن»، دیالوگ معروف انجیل خود را بدون نقص بازگو کرد.

به گزارش سینما شارپ، هیچ چیزی نمی‌تواند تمرکز ساموئل ال جکسون را به هم بزند.

پس از ۳۰ سال، این بازیگر نامزد اسکار همچنان “توانایی‌اش را حفظ کرده” و در یک پست یادبود برای سی‌امین سالگرد فیلم پالپ فیکشن، دیالوگ معروف خود از آیه ۱۷:۲۵ کتاب حزقیال را به یاد آورده و از حفظ می‌گوید.

در این کلیپ که به مناسبت سی‌امین سالگرد این کمدی-جنایی برجسته منتشر شده، جکسون را می‌بینیم که روی یک مبل نشسته و به راحتی این آیه را که خشم و انتقام خداوند را توصیف می‌کند، بازگو می‌کند. بدون اینکه لحظه‌ای دچار اشتباه شود و با تغییر تن صدا برای ایجاد تأثیر دراماتیک، این بازیگر کهنه‌کار کل دیالوگ را به یاد دارد.

“راه انسان عادل از هر سو با گناهکاری خودخواه و ظلم مردان شریر مواجه است. خوشا به حال او که به نام نیکوکاری و خیرخواهی، ضعیفان را از دره تاریکی عبور می‌دهد، زیرا او به راستی نگهبان برادرش و یابنده کودکان گمشده است. و من بر تو با انتقام شدید و خشم عظیم ضربه خواهم زد، کسانی که تلاش کنند برادرانم را مسموم کنند و نابود سازند. و تو خواهی دانست که نام من خداوند است، هنگامی که انتقامم را بر تو بیاورم!”

او در اینستاگرام خود نوشت: “هنوز هم تواناییش رو دارم!!! حزقیال ۱۷:۲۵ 🎥 جشن ۳۰ سالگی پالپ فیکشن مبارک.”

پالپ فیکشن که درباره دو قاتل حرفه‌ای است — با بازی جکسون و جان تراولتا — و ماجراجویی‌های آن‌ها با زندگی شخصیت‌های دیگر در دنیای زیرزمینی جنایی لس‌آنجلس تقاطع می‌کند، همچنین بازیگرانی چون اوما تورمن، بروس ویلیس، تیم راث، کریستوفر واکن، هاروی کیتل و وینگ ریمز را در خود جای داده است. این فیلم که شاهکار کوئنتین تارانتینو به حساب می‌آید، نامزد هفت جایزه اسکار شد و توانست جایزه بهترین فیلمنامه اورجینال را از آن خود کند.

در این فیلم، شخصیت جولز با بازی جکسون، این آیه را پس از اینکه او و وینسنت (تراولتا) به آپارتمانی می‌روند تا کیف مورد نظر رئیس جنایتکارشان، مارسلس والاس (ریمز) را از شریک تجاری‌اش برت و دوستانش پس بگیرند، بازگو می‌کند. این صحنه با خون‌ریزی و مرگ به پایان می‌رسد، زیرا جولز برت را به دلیل خیانت به رئیسشان بازخواست می‌کند.

خروج از نسخه موبایل