سینمای جهان

فصل ششم سریال «Slow Horses» توسط Apple TV+ تمدید شد

Apple TV+ با گری اولدمن و تیم جاسوسان اسلو هاوس تصمیم گرفته است تا برای فصل ششم سریال جاسوسی «Slow Horses» با داستانی جدید همراه باشد.

به گزارش سینما شارپ، Apple TV+ تصمیم گرفته است تا برای فصل ششم سریال جاسوسی «Slow Horses» با داستانی جدید همراه باشد. این سریال که با بازی گری اولدمن توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند، پس از پایان فصل چهارم دوباره تمدید شده است. سفارش فصل پنجم در ژانویه گذشته انجام شد.

در فصل ششم، جاسوسان به دنبال فرار از خطرات جدیدی هستند، در حالی که دایانا تاورنر (با بازی کریستین اسکات توماس) آن‌ها را درگیر یک بازی پرخطر و انتقام‌جویانه می‌کند. این فصل براساس رمان‌های “Joe Country” و “Slough House” نوشته میک هرون ساخته خواهد شد، که این دو کتاب ششمین و هفتمین کتاب‌های این مجموعه هستند.

«Slow Horses» برای Apple TV+ موفقیت بزرگی بوده است، به طوری که نامزدی‌های BAFTA برای گری اولدمن و جک لودن و همچنین برنده شدن یک جایزه Primetime Emmy برای نویسنده ویل اسمیت را به همراه داشته است. این درام داستان جکسون لمب (با بازی اولدمن) رئیس Slough House و تیم جاسوسانش را دنبال می‌کند. از بازیگران دیگر این فصل می‌توان به جاناتان پرایس، هوگو ویوینگ و جوانا اسکانلان اشاره کرد. فصل چهارم با این آغاز شد که دیوید کارت‌رایت (پدر بزرگ ریور، با بازی پرایس) یک متجاوز به خانه را که قصد داشت خود را به جای ریور جا بزند و او را ترور کند، کشت. پس از تحقیق درباره منشأ این قاتل، ریور متوجه شد که یک مأمور سابق CIA به نام فرانک هارکنس (با بازی ویوینگ) در حال اجرای عملیاتی برای تربیت کودکان به عنوان قاتلان حرفه‌ای است.

فصل پنجم انتظار می‌رود در سال 2025 منتشر شود. در گذشته، Apple TV+ دو فصل از «Slow Horses» را به‌طور همزمان معرفی کرده بود، اما هنوز اطلاعاتی درباره فصل هفتم منتشر نشده است.

جی هانت، مدیر خلاقیت اروپا در Apple TV+، گفت: «مخاطبان در سراسر جهان عاشق سریال «Slow Horses» شده‌اند و من خوشحالم که گری اولدمن با این تیم ستاره‌دار در یک ماجراجویی جدید و پر از هیجان همراه است.»

این سریال برای Apple TV+ توسط See-Saw Films، تولیدکننده سریال «Heartstopper» ساخته شده است. تهیه‌کنندگان اجرایی فصل ششم شامل جیمی لورنسون، هاکان کوستا، جولیان استیونز، آیین کنینگ، امیل شرمن، آدام رندال، گیل موترکس، داگلاس اربانسکی و گری اولدمن هستند. فصل ششم توسط گابی چیاپه، تهیه‌کننده مشترک، برای تلویزیون اقتباس شده است و آدام رندال نیز برای کارگردانی بازمی‌گردد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا