آلانا هایم در دو فیلم پشت سرهم با زندیا و جاش اوکانر بازی می‌کند

آلانا هایم، خواننده و بازیگر، پس از موفقیت در Licorice Pizza، در فیلم‌های The Mastermind و The Drama حضور خواهد داشت.

به گزارش سینما شارپ، آلانا هایم، خواننده و ترانه‌سرا که بخشی از گروه راک Haim است، پس از موفقیت در بازیگری با فیلم Licorice Pizza به کارگردانی پل توماس اندرسون، همچنان به حضور در سینما ادامه می‌دهد.

هایم اخیراً دو پروژه سینمایی پشت سرهم را پذیرفته که با نام‌های بزرگ همکاری می‌کند.

او فیلم‌برداری فیلم The Mastermind، یک درام درباره سرقت آثار هنری، با بازی جاش اوکانر و کارگردانی کلی رایکارد را آغاز کرده است. سپس در فیلم The Drama به کارگردانی کریستوفر بورگلی، با حضور زندیا و رابرت پتینسون، نقش‌آفرینی خواهد کرد.

فیلم The Mastermind در پس‌زمینه جنگ ویتنام و آغاز جنبش آزادی زنان در آمریکا روایت می‌شود. نیل کوپ، انیش ساواجانی و وینسنت ساوینو از filmscience تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. شرکت Mubi، توزیع‌کننده جهانی فیلم و سرویس پخش آنلاین، این درام را تامین مالی و توزیع می‌کند.

فیلم The Drama درباره یک زوج است که نقش‌های آن‌ها را زندیا و رابرت پتینسون ایفا می‌کنند. داستان در روزهای قبل از عروسی آن‌ها اتفاق می‌افتد، جایی که افشاگری‌های غیرمنتظره باعث بحرانی در رابطه آن‌ها می‌شود و آنچه یکی از آن‌ها از دیگری می‌دانست را زیر سوال می‌برد. این فیلم به نابینایی عشق می‌پردازد. بورگلی همچنین فیلمنامه این اثر را نوشته است.

آری آستر، لارس نودسن و تایلر کمپلون از Square Peg تهیه‌کنندگان این فیلم هستند و فیلم‌برداری آن از اواخر این ماه آغاز خواهد شد.

آلانا هایم به عنوان بخشی از گروه Haim دو بار نامزد جایزه گرمی شده و در برنامه Saturday Night Live اجرا داشته است. او با آهنگ‌هایی مثل Want You Back و Little of Your Love موفقیت کسب کرده است.

اولین تجربه بازیگری او در فیلم Licorice Pizza در سال ۲۰۲۱ بود که به کارگردانی پل توماس اندرسون ساخته شد. این فیلم که یک درام کمدی است، علاوه بر هایم، بازیگرانی چون کوپر هافمن را نیز داشت. بازی هایم با استقبال خوبی مواجه شد و او نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب برای بهترین بازیگر زن در بخش کمدی و موزیکال، بفتا و Critics Choice شد. اندرسون همچنین هایم را در آخرین فیلم خود که در مرحله پس‌تولید است و قرار است در سال ۲۰۲۵ توسط Warner Bros اکران شود، بازی داده است. لئوناردو دی‌کاپریو نیز در این فیلم بدون عنوان حضور دارد.

آلانا هایم تحت نمایندگی‌های UTA، Entertainment 360 و Hansen Jacobson فعالیت می‌کند.

خروج از نسخه موبایل