بازگشت کامرون دیاز به هالیوود پس از یک دهه

کامرون دیاز، کامرون دیاز، بازیگری که آخرین بار در فیلم Annie دیده شد، پس از ده سال دوری از هالیوود، با چندین پروژه جدید به سینما بازمی‌گردد.

به گزارش سینما شارپ، کامرون دیاز، بازیگری که آخرین بار در فیلم Annie در سال ۲۰۱۴ دیده شد، در سال ۲۰۲۵ با فیلم Back in Action به همراه جیمی فاکس دوباره روی پرده سینما ظاهر خواهد شد.

پس از آنکه به یکی از بزرگ‌ترین ستارگان هالیوود تبدیل شد، دیاز در سال ۲۰۱۴ از عرصه سینما کنار کشید. حالا، ۱۰ سال بعد، با چندین پروژه جدید در دست، دیاز در مورد تصمیم خود برای ترک و بازگشت به هالیوود صحبت می‌کند.

دیاز که آخرین بار در فیلم Annie در سال ۲۰۱۴ نقش‌آفرینی کرده بود، روز دوشنبه در نشست “قدرتمندترین زنان” مجله Fortune گفت که کنار گذاشتن بازیگری «چیزی بود که من واقعاً باید انجام می‌دادم. احساس می‌کردم این بهترین تصمیم برای بازپس‌گیری زندگی شخصی‌ام است و دیگر هیچ چیزی برایم اهمیت نداشت. هیچ‌کس با نظرش، موفقیتش، یا پیشنهادی که به من می‌داد نمی‌توانست نظرم را در مورد مراقبت از خودم و ساختن زندگی که واقعاً می‌خواستم داشته باشم، تغییر دهد.»

در دهه گذشته، دیاز با بنجی مدن، نوازنده گروه Good Charlotte، ازدواج کرده و دو فرزند به نام‌های رادیکس و کاردینال به دنیا آورده است. او همچنین در سال ۲۰۲۰ با همکاری کاترین پاور، برند نوشیدنی‌های طبیعی Avaline را راه‌اندازی کرد.

اکنون دیاز قرار است در فیلم Back in Action که توسط نتفلیکس تولید می‌شود و با بازی جیمی فاکس همراه است، در ژانویه ۲۰۲۵ به سینماها بازگردد. همچنین گزارش شده که او در شرک ۵ حضور خواهد داشت و در حال مذاکره برای بازی در کنار کیانو ریوز در کمدی سیاه Outcome است.

دیاز درباره بازگشت به هالیوود توضیح داد: «این زمان مناسبی برای خانواده‌ام بود. بعد از کووید، مدت زیادی را در خانه بودیم، که تجربه شگفت‌انگیزی بود و مشکل این بود که احتمالاً هنوز هم آنجا می‌ماندیم. مردم می‌گفتند: “کووید تمام شده” و من می‌گفتم: “نه، هنوز برای من تمام نشده.” بنابراین مجبور شدم خودم را هل بدهم؛ همسرم و من – همسرم که بهترین است – او گفت: “تو ما را حمایت کرده‌ای، خانواده را ساخته‌ای و از من در کارهایم حمایت کرده‌ای، وقت آن رسیده که ما از تو حمایت کنیم و بگذاریم مامان پیشرفت کند و کار خودش را انجام دهد.” او گفت: “بیا ببینم دختر، می‌توانی انجامش بدهی.” و من هم گفتم: “بسیار خب، بزن بریم.”»

او اضافه کرد که برای پروژه نتفلیکس، «نمی‌توانستم به جیمی نه بگویم. او گفت: “با من بیا” و من هم گفتم: “بسیار خب، انجامش می‌دهیم.” این سومین فیلمی است که با هم کار می‌کنیم و واقعاً عالی است.» دیاز و فاکس پیش از این در فیلم‌های Annie و Any Given Sunday در سال ۱۹۹۹ با هم کار کرده‌اند.

خروج از نسخه موبایل