روبی کروز با کمپانی Gersh قرارداد امضا کرد

روبی کروز، بازیگر جوان و با استعداد، بازیگر فیلم‌های "Bottoms" و سریال "Willow"، برای نمایندگی به Gersh پیوست.

به گزارش سینما شارپ، روبی کروز، بازیگر جوان و با استعداد، به کمپانی Gersh برای نمایندگی پیوست.

کروز بیشتر به خاطر بازی در نقش هیزل، شخصیت خجالتی و منزوی در کمدی تحسین‌شده Bottoms به کارگردانی اما سلیگمن شناخته می‌شود. در این فیلم که در آن بازیگرانی چون ریچل سنوت، آیو ادبری برنده جایزه امی، هاوانا رز لیو، کایا گربر و نیکلاس گالیتزین نیز حضور دارند، داستان دو دانش‌آموز نامحبوب روایت می‌شود که برای نزدیک شدن به تشویق‌کنندگان مدرسه یک باشگاه مبارزه راه‌اندازی می‌کنند.

او همچنین در مینی‌سریال جنایی Mare of Easttown در کنار کیت وینسلت، جین اسمارت، سوزی بیکن و کایلی اسپینی نقش جس را ایفا کرد.

روبی کروز به عنوان اولین شاهزاده خانم آشکارا LGBTQ+ دیزنی با نام “کیت تنتالوس” در سریال فانتزی Willow که از دیزنی+ پخش شد، تاریخ‌ساز شد. این سریال که توسط Imagine Entertainment و Lucas Television تهیه شده بود، دنباله فیلم سال ۱۹۸۸ با همین نام بود که در آن واریک دیویس بازی می‌کرد و داستان شش قهرمان را روایت می‌کرد که برای نجات دنیا از نیروهای شیطانی به نام گیلز به هم پیوستند.

از دیگر آثار تلویزیونی کروز می‌توان به Castle Rock از شبکه هولو، جایی که او نقش جوانی لیزی کاپلان را بازی کرد و همچنین یک قسمت از درام پلیسی Blue Bloods از شبکه CBS اشاره کرد.

روبی کروز به زودی در نقش مهمان در فصل سوم سریال کمدی The S.. Lives of College Girls که توسط میندی کالینگ و جاستین نوبل ساخته شده و از شبکه مکس پخش می‌شود، در کنار پائولین شالامت، آمریت کور و آلیاه چانل اسکات دیده خواهد شد. همچنین او قرار است در فیلم کمدی رمانتیک The Threesome به کارگردانی چاد هارتیگان، در کنار زوئی دویچ و جوناه هاور کینگ از فیلم The Little Mermaid بازی کند. جاش سگارا و جابوکی یانگ-وایت نیز از بازیگران این فیلم هستند.

علاوه بر Gersh، کروز توسط Landsburg Management نیز نمایندگی می‌شود.

خروج از نسخه موبایل