قرارداد همکاری اسپنسر کوهن و آنا هالبِرگ با گرندویو برای نمایندگی

کارگردانان و نویسندگان فیلم Tarot با گرندویو قرارداد بستند. آن‌ها به تازگی قرارداد فیلم جدید خود را نیز امضا کرده‌اند.

به گزارش سینما شارپ، زوج کارگردان و نویسنده اسپنسر کوهن و آنا هالبِرگ برای نمایندگی با کمپانی گرندویو قرارداد امضا کردند.

کوهن و هالبِرگ فیلم Tarot را بهار گذشته برای استودیوی Screen Gems کارگردانی کردند. این فیلم با هزینه تولید ۸ میلیون دلاری، ۵۰ میلیون دلار فروش کرد که ۶۲٪ از این درآمد از بازارهای خارجی به دست آمده است.

این دو نفر اولین انتخاب Screen Gems برای برنامه آموزشی کارگردانی بودند، جایی که آن‌ها فیلم کوتاه و مفهومی Blink را برای این استودیو نوشتند، کارگردانی کردند و تولید کردند. این موفقیت منجر به ساخت فیلم Tarot شد که نویسندگی و کارگردانی آن را نیز خودشان انجام دادند.

آن‌ها به تازگی قراردادی برای نوشتن و کارگردانی فیلم You Take Care Now که بر اساس داستان کوتاه اصلی خودشان است، با کمپانی یونیورسال امضا کرده‌اند. این فیلم توسط Atomic Monster و Blumhouse تهیه می‌شود.

فیلمنامه اصلی آن‌ها با عنوان Distant توسط Amblin خریداری شده و در حال حاضر انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۴ اکران شود. کارگردانی این فیلم را ویل اسپک و جاش گوردون بر عهده دارند و آنتونی راموس و نائومی اسکات در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کوهن همچنین نویسنده فیلم Moonfall به کارگردانی رولاند امریش با بازی پاتریک ویلسون و هالی بری بوده است. علاوه بر این، آن‌ها فیلم House/Maid را برای نتفلیکس دارند که آلیس براگا و سارا گادون در آن بازی می‌کنند.

در سال گذشته، آن‌ها فیلمنامه The Wand را برای Amblin نوشتند و تریلر علمی تخیلی اصلی خود با عنوان Raindrop را به استودیو آمازون فروختند. در زمینه تلویزیون، آن‌ها در حال حاضر در مرحله پس‌تولید فیلم Ballistic برای کمپانی Automatik هستند که در آن جنیفر کارپنتر بازی می‌کند. کوهن و هالبِرگ همچنین به خاطر نوشتن فیلم Extinction که در سال ۲۰۱۸ در نتفلیکس پخش شد، با بازی مایکل پنا و لیزی کاپلان شناخته شده‌اند و در سال ۲۰۱۶، پایلوت اصلی آن‌ها با عنوان Stay برای شبکه Freeform توسط جان ترتلتاوب کارگردانی شد.

کوهن و هالبِرگ همچنان توسط CAA و Yorn Levine نمایندگی می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل