سینمای جهان

دواین جانسون و جی جی آبرامز در حال ساخت فیلم مشترک

دواین جانسون و جی جی آبرامز پس از سال‌ها همکاری، پروژه‌ای جدید در ژانر "فانتزی" را به کارگردانی آبرامز آغاز کرده‌اند.

به گزارش سینما شارپ، جی جی آبرامز که به تازگی خبر کارگردانی فیلمی جدید با بازی گلن پاول و جنا اورتگا اعلام شده بود، به نظر می‌رسد از “حبس کارگردانی” خارج شده است. گفته می‌شود این فیلم در ژانر “فانتزی” بوده و انتظار می‌رود تبدیل به یک فرنچایز موفق شود.

امروز صبح، دواین جانسون در اینستاگرام اعلام کرد که در پروژه‌ای با آبرامز همکاری می‌کند. آیا او به تیم بازیگران فیلم بعدی آبرامز اضافه شده است؟ جانسون در کپشن پستی که همراه با عکسی از خودش و آبرامز منتشر کرد، نوشت:

“سال‌ها در دست ساخت بودیم – بالاخره دور هم جمع شدیم، خوردیم، نوشیدیم، خندیدیم، درباره زندگی، عشق و مسائل مردانه صحبت کردیم و با صبر و حوصله درباره اشتیاق‌مان به سینما و داستان‌گویی حرف زدیم. سپس لیوان‌هایمان را بالا بردیم و به این که… بله، این یکی خیلی جالب خواهد بود، JJ و DJ. ایده‌ای از ذهن زک پن.”

زک پن؟ آیا او نویسنده اصلی این پروژه است؟ او در کارنامه خود نویسندگی فیلم‌هایی مانند Last Action Hero، Behind Enemy Lines، The Incredible Hulk، Ready Player One و Free Guy را دارد.

جزئیات داستان فیلم بعدی آبرامز هنوز مشخص نیست. پیش از این TheInSneider گزارش داده بود که این فیلم الهام گرفته از دهه ۸۰ است:
به گفته منبعی، “یک فیلم فانتزی با حال و هوای The Last Starfighter است، اما در فضا اتفاق نمی‌افتد و به نوعی یک بازگشت به گذشته است.” همچنین گفته شد که فیلمنامه واکنش‌های مختلفی در میان اهالی صنعت سینما داشته است – اما خب، نمی‌توان همه را راضی کرد.

The Last Starfighter؟ واقعاً؟ این یک نوستالژی کامل از دهه ۸۰ است. در فیلم سال ۱۹۸۴ به کارگردانی نیک کسل، دانش‌آموز دبیرستانی الکس روگان با پیروزی در بازی ویدیویی Starfighter، متوجه می‌شود که این فقط یک آزمون بوده و به سیاره دیگری منتقل می‌شود. او به یک تیم از بهترین جنگجویان ستاره‌ای پیوسته تا از جهان خود در برابر حمله دفاع کنند.

تاریخ شروع تولید فیلم هنوز اعلام نشده است. با این حال، در لیست اخیر Production Weekly، فیلم آبرامز با نام “Acorns” شناخته شده و داستان آن حول محور یک زوج جوان است که در برابر یک موجود ماورایی برای بقا می‌جنگند. نمایندگان آبرامز نتوانستند این اطلاعات را تأیید یا رد کنند.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا