تلویزیونسینمای جهان

عرضه سریال جدید «استیون کینگ» در ۱۰۰ بازار بین‌المللی

امتیاز پخش «ایستادگی» سریال جدیدی که با اقتباس از رمانی به همین نام از استیون کینگ ساخته شده به بیش از ۱۰۰ بازار بین‌المللی فروخته شد.

به نقل از ورایتی، ویاکام سی‌بی‌اس که حقوق پخش سریال ۹ اپیزودی «ایستادگی» را دارد، آن را در بیش از ۱۰۰ بازار جهانی پخش می‌کند.

در این میان قراردادهای بزرگی با «استارزپلی» برای بیشتر اروپا، اچ‌بی‌او نوردیک، اچ‌بی‌او پرتغال. ام- نت برای آفریقا، کاسموت برای یونان، سیمین برای ایسلند. ویو و تی کست برای کره، آمدیاتیکا برای روسیه و ووت برای هند بسته شده است.

«ایستادگی» که با اقتباس از رمانی به همین نام از استیون کینگ ساخته شده داستانی پسا آخرالزمانی دارد و نبردی اسرارآمیز با بیماری را بین دو گروه خیر و شر به تصویر می‌کشد.

سریال که ترکیبی از تم وحشت، علمی تخیلی، فانتزی و درام را در یک ماجراجویی حماسی با هم ترکیب کرده. ترکیبی از بازیگران صاحب نام را هم گرد آورده که الکساندر اسکاشگورد، ووپی گلدبرگ، جیمز مارسدن، هدر گراهام و ادوسا یانگ از جمله آنها هستند.

این سریال که توسط سی‌بی‌اس استودیوز در آمریکا ساخته شده. استیون کینگ از ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر) در آمریکا به نمایش درمی‌آید.

جاش بون سازنده «نقص ستارگان ما» کارگردانی و تهیه کنندگی اولین و آخرین اپیزود این سریال را برعهده داشته است.

نمایش این سریال که شیوع طاعون در جهان موضوع اصلی‌اش است اکنون با شیوع کرونا در جهان همراه شده است.

رمان «ایستادگی» سال ۱۹۷۸ منتشر شد. و پیشتر یک سریال ۴ قسمتی با اقتباس از آن در سال ۱۹۹۴ ساخته شده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا