سینمای جهان

بازگشت پیتر پارکر ها و دکتر اختاپوس تأیید شد

«اندرو گارفیلد»، «توبی مگوایر»، «کریستن دانست» و آلفرد مولینا به جمع دیگر بازیگران «مرد عنکبوتی 3» پیوسته‌اند.

در روزهایی که تصاویر پشت صحنه از پروژه‌های اقتباس شده از کتاب‌های کامیک در شبکه‌های اجتماعی درز می‌کنند، اسپویلر از معنا تهی شده. آیا بازگشت «آلفرد مولینا» در نقش «دکتر اختاپوس» در «مرد عنکبوتی ۳»اسپویلر است؟ آیا این شخصیت در بازاریابی فیلم نقشی خواهد داشت، و آیا بازگشت او در فیلمنامه فاش شده است؟ سونی و مارول هیچ‌یک از این پرسش‌ها را پاسخ نداده‌اند اما «کلایدر» و «هالیوود ریپورتر» گزارش داده‌اند که نه تنها «آلفرد مولینا»، بلکه «اندرو گارفیلد» و «توبی مگوایر» نیز برای بازی در نقش «پیتر پارکر» بازخواهند گشت.

علاوه بر پیتر پارکرها، و «جیمی فاکس» در نقش «الکترو»، بازگشت شخصیت‌های «ام‌جی» با بازی «کرستن دانست» نیز به تأیید رسیده و انتظار می‌رود «اما استون» هم نقش «گوئن استیسی» را در «مرد عنکبوتی ۳» سونی به کارگردانی «جان واتس» تکرار کند. علت درهم‌آمیختگی این است که در روایت این دنباله، عوالم موازی در کار است، همان‌گونه که در «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» وجود داشت.

شخصیت «دکتر اختاپوس» با بازی مولینا اغلب یکی از بهترین شخصیت‌های شروری نامیده می‌شود. که در مقابل «پیتر پارکر» روی پرده‌های سینما ظاهر شده است. این دانشمند هشت-دست یکی از نقاط قوت «مرد عنکبوتی ۲» به کارگردانی «سم ریمی» بود.

«زندیا»، «جیکوب باتالون»، «تونیریولوری» و «ماریسا تومی» نیز از جمله بازیگران آخرین ریبوت «مرد عنکبوتی» خواهند بود. علاوه بر این، بازی «بندیکت کامبربچ» در نقش «دکتر استرنج» نیز در این دنباله‌ی بدون عنوان به تأیید رسیده. و راهنمای «پیتر پارکر» با بازی «تام هالند» در غیاب «مرد آهنی» خواهد بود.

سونی قرار است این دنباله را ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۱ اکران کند.

«مرد عنکبوتی: دور از خانه» بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته. و پرفروش‌ترین فیلم «مرد عنکبوتی» تاریخ شده است.

مولینا اخیراً در «یخ‌زده ۲» صداپیشگی کرده و به‌زودی در «زن جوان آینده‌دار» مقابل «کری مالیگن» دیده خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا