سینمای جهان

نقش «کریستین بیل» در Thor 4 مشخص شد

در جریان برگزاری «روز سرمایه‌گذاران دیزنی»، «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول برنامه‌هایش را برای آینده‌ی «دنیای سینمایی مارول» و نقش «کریستین بیل» در Thor 4 به اشتراک گذاشت.

در بخشی از این رویداد فایگی به هواداران اطمینان خاطر داد. که بازیگر دیگری در «پلنگ سیاه ۲» (Black Panther 2) جانشین «چادویک بوزمن» فقید نخواهد شد. «رایان کوگلر» کارگردان قسمت اول در حال کار بر روی فیلمنامه‌ی این پروژه است. پیش‌تر گزاش شده بود که شخصیت «شوری»‌ با بازی «لتیشا رایت» نقش اول دنباله خواهد بود. این فیلم قرار است ۸ ژوئیه سال ۲۰۲۲ اکران شود.

مارول در ضمن تأیید کرد که «بیوه‌ی سیاه»‌ (Black Widow) ۹ ژوئیه سال ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد. پیش‌تر شایعه‌ی انتشار این فیلم ابرقهرمانی با بازی «اسکارلت جوهانسن». «فلورنس پیو»، «دیوید هاربر» و «ریچل وایس» در دیزنی+ به گوش می‌رسید.

علاوه بر این، مارول سرانجام به صورت رسمی ملحق شدن «کریستین بیل» به «ثور ۴» (Thor: Love & Thunder) را تأیید و اعلام کرد. که فیلمبرداری پروژه از ماه آینده در سیدنی استرالیا آغاز خواهد شد. کریستین بیل نقش شخصیت شرور «گور خداکش» (Gorr The God Butcher) بازی می‌کند. بازگشت «کریس همسورث» در نقش «خدای آذرخش». «ناتالی پورتمن» در نقش «جین فاستر». «تسا تامپسون» در نقش «والکری»، و «تایکا وایتیتی» کارگردان فیلم در نقش «کورگ» تأیید شده بود. این فیلم در حال حاضر باید ۶ می سال ۲۰۲۲ اکران شود. انتظار می‌رود سریال «لوکی» (Loki) که اولین تریلرش در همین مراسم منتشر شده، برای این فیلم مقدمه‌چینی کند.

فایگی در بخش دیگری از رویداد فاش می‌کند. سریال «شاهین‌چشم» (Hawkeye) با بازی «جرمی رنر» و «هیلی استاینفلد» که در نیویورک در حال فیلمبرداری است در پایان سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا