سینمای جهان

«آلیسیا ویکاندر» در سریال «ایرما وپ»

شبکه‌ی HBO سفارش ساخت یک مینی‌سریال بر اساس فیلم بلند «ایرما وپ» (Irma Vep) به کارگردانی «الیویه آسایاس» را صادر کرد. «آلیسیا ویکاندر» در این سریال نقش اصلی را بازی می‌کند و یکی از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود.

آلیسیا ویکاندر که برای بازی در «دختر دانمارکی» (The Danish Girl) برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شده، نقش «میرا» را بازی می‌کند، یک ستاره‌ی آمریکایی سینما که تحت تأثیر یک جدایی به فرانسه می‌رود تا در بازسازی فیلم صامت فرانسوی «خون‌آشام‌ها» (Les Vampires) نقش «ایرما وپ» را بازی کند.

سریال تا حد زیادی به فیلم وفادار خواهد ماند و آسایاس نویسنده و کارگردان آن خواهد بود. او در ماه می گذشته فاش کرده بود که در حال کار بر روی یک اقتباس تلویزیونی است. «سم لوینسون» نویسنده‌ی «سرخوشی» (Euphoria) یکی از تهیه‌کنندگان سریال خواهد بود.

فیلم بلند «ایرما وپ» با بازی «مگی چئونگ» در نقش خودش. و «ژان پی‌یر لئو» در نقش یک کارگردان میان‌سال فرانسوی ساخته شد. این فیلم در بخش «نوعی نگاه» جشنواره‌ی فیلم کن سال ۱۹۹۶ اکران شد.

در اقتباس تلویزیونی شخصیت «میرا» با بازی آلیسیا ویکاندر مرز میان شخصت واقعی خود. و نقشی که بازی می‌کند را کمرنگ می‌بیند. علاوه بر آسایاس، ویکاندر و لوینسون، «کوین تورن»، «سیلوی بارتت» و «استورات ماناشیل» دیگر تهیه‌کنندگان مینی‌سریال خواهند بود.

ویکاندر جدا از مینی‌سریال «ایرما وپ» باید در بازسازی تلویزیونی فیلم «ام را به نشانه مرگ بگیر» (Dial M For Murder) «آلفرد هیچکاک» در شبکه‌ی FX نیز نقش‌آفرینی کند.

آسایاس می‌گوید:‌ «از آلیسیا ویکاندر، استودیوی A24 و شبکه‌ی HBO قدردانی می‌کنم. که این فرصت بی‌نظیر را برای توسعه‌ی «ایرما وپ» در قالب یک سریال به من دادند. این یک سریال کمدی است که سعی می‌کند همانند فیلم روح زمانه را به خود بگیرد. اما در دنیایی بسیار متفاوت و دورانی بسیار متفاوت که چندین سال نوری با فیلم فاصله دارد.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا