سینمای جهان

تریلر فیلم جدید دنزل واشنگتن منتشر شد

اولین تریلر تازه‌ترین فیلم جان لی هنکاک با عنوان «چیزهای کوچک» که با حضور سه بازیگر برنده اسکار ساخته شده، منتشر شد.

به نقل از ورایتی، دنزل واشنگتن، رامی مالک و جرد لتو با هم در اولین تریلر فیلم «چیزهای کوچک» دیده شدند.

مالک جایزه بهترین بازیگر مرد را برای ارایه تصویری از فردی مرکوری در «بوهمین راپسودی» دریافت کرده و لتو جایزه بازیگر نقش مکمل را برای «کلوپ خریداران دالاس» برده است. واشینگتن هم ۲ جایزه اسکار برای بهترین بازیگر مرد در «روز تعلیم» و بهترین بازیگر نقش مکمل برای «افتخار» در کارنامه دارد.

تریلر فیلم روانشناسانه «چیزهای کوچک» که برمبنای فیلمنامه‌ای از جان لی هنکاک ساخته شده، دیروز منتشر شد.

در این فیلم دنزل واشنگتن نقش دیک پلیس لس‌آنجلس و مالک نقش همکار وی را بازی می‌کند. آنها در حین تحقیق روی پرونده یک قاتل به هم برمی‌خورند. شخصیت لتو هم مظنون اصلی و شخصیت اسرارآمیزی است که روابط بین این سه در مرکز فیلم قرار دارد.

ناتالی مورالس، تری کینی، کریس باویر، جوریس جارسکی، ایزابل آرایزا و مایکل هایت دیگر بازیگران فیلم هستند.

«چیزهای کوچک» ۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن) در سالن‌های سینما و HBO Max به صورت همزمان پخش خواهد شد. این فیلم نخسیتن فیلم از فهرست فیلم‌های برادران وارنر است. که همزمان در سینماها و به صورت آنلاین پخش می‌شود.

چیزهای کوچک (به انگلیسی: The Little Things) یک فیلم هیجان انگیز جنایی آمریکایی که به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی جان لی هنکوک ساخته شده است. دنزل واشنگتن، رامی ملک و جارد لتو از بازیگران مطرح این فیلم هستند. فیلم چیزهای کوچک قرار است در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ توسط کمپانی برادران وارنر در ایالات متحده آمریکا منتشر شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا