سینمای جهان

فیلمبرداری سریال «ارباب حلقه‌ها» به پایان رسید

کارگردان سازنده سریال «ارباب حلقه‌ها» از پایان فیلمبرداری آن در نیوزیلند خبر داد.

به نقل از ایندپندنت، فیلمبرداری فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها» برای آمازون تی‌وی در نیوزیلند به پایان رسید.

تولید این پروژه اوایل امسال آغاز شده بود اما این سریال به دلیل شیوع کرونا مجبور شد تا در حالی که تنها یک ماه از آغاز کار گذشته بود همه چیز را متوقف کند. گروه فیلمبرداری توانستند در سپتامبر به محل فیلمبرداری برگردند و کار را دوباره شروع کنند.

حالا با انتشار تصویری که جی‌ای بایونا کارگردان سریال، سه‌شنبه ۲۲ دسامبر در اختیار دیگران گذاشته گفته است که فیلمبرداری این سریال را اوایل این ماه به پایان برده است.

این کارگردان اسپانیایی که برای ساخت فیلم‌هایی چون «غیرممکن» و «یک هیولا صدا می‌زند» شناخته می‌شود تصویری از پای برهنه‌اش منتشر کرده و نوشته است: هیچ کلامی برای تشکر از این سرزمین فوق‌العاده و مردم عزیزش که پذیرای من در یک سال و نیم گذشته بودند ندارم. نمی‌توانم صبر کنم تا دوباره به آنجا برگردم.

جد بروفی از بازیگران این سریال هم نوشته است: انسان به اینجا آمدی و هابیت می‌روی. پیش می‌آید. همیشه از بازگشت تو استقبال خواهد شد.

انتظار می‌رود سریال «ارباب حلقه‌ها» سال ۲۰۲۱ در آمازون پرایم ویدیو در دسترس قرار بگیرد.

پیتر رابرت جکسون (به انگلیسی: Peter Jackson) (زاده ۳۱ اکتبر ۱۹۶۱) کارگردان، تهیه‌کننده، بازیگر و فیلمنامه‌نویس نیوزیلندی است. او بیشتر به دلیل ساخت سه‌گانه ارباب حلقه‌ها اثر جان رونالد روئل تالکین برنده جایزه اسکار شناخته شده‌است. او همچنین بخاطر بازسازی فیلم کینگ کونگ در سال ۲۰۰۵ و تهیه‌کنندگی فیلم منطقه ۹ مورد ستایش منتقدان قرار گرفت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا