سینمای جهان

واکنش جرج آر.آر. مارتین به فصل دوم «خاندان اژدها»

جرج آر.آر. مارتین می‌گوید پیش‌نمایش دو اپیزود اول از فصل دوم «خاندان اژدها» را دیده است و به نظر من هر دو اپیزود عالی بودند. در حالی که حتی هنوز تکمیل نشده‌اند.

«جرج آر.آر. مارتین» پدید‌آورنده دنیای «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) اولین واکنش خود به دو اپیزود اول از فصل دوم سریال پیش‌درآمد «خاندان اژدها» (House of the Dragon) را به اشتراک گذاشت.

این نویسنده ۷۵ ساله فاش می‌کند که پیش‌نمایش این دو اپیزود که «قدرتمند، احساسی، دل-آشوبنده، و جانگداز» توصیفشان می‌کند را در بازدید دو نیم هفته‌ای از لندن دیده است.

مارتین می‌نویسد: «نقطه عطف این سفر پیش‌نمایشی بود که رایان [کاندال شورانر سریال] برای دو اپیزود اول از فصل دوم به من داد. (البته راف کات بودند). البته وقتی درباره هر چیزی که بر اساس آثار من ساخته شده باشد حرف می‌زنم به ندرت عینی [و بی‌طرف] هستم… اما باید بگویم، به نظر من هر دو اپیزود عالی بودند. در حالی که حتی هنوز تکمیل نشده‌اند.»

او ادامه می‌دهد: «تلخ است، تأکید می‌کنم، بسیار تلخ. ممکن است شما را به گریه بیندازند. (خودم گریه نکردم، اما یکی از دوستانم گریه کرد). قدرتمند، احساسی دل-آشوبنده و جانگداز است. همان‌گونه که دوست دارم. (چه می‌توانم بگویم؟ مرهون شکسپیر بودم، و عشق و تراژدی و تاریخ خوشایندتر از هرچیزی است.)»

مارتین می‌گوید سه روز تمام با عوامل «خاندان اژدها» گذرانده و به استودیوی لیوزدن لندن سر زده است: «با صحنه‌های فیلمبرداری بیگانه نیستم. اما هرچه دیده‌ام با صحنه‌های «رد کیپ» و «دراگون‌استون» که در استودیوهای لیوزدن لندن ساخته‌اند قابل مقایسه نیست. عظیم، خیره‌کننده و به‌شدت واقعی است تا جایی که احساس می‌کنم در زمان سفر کرده و به وستروس قرون وسطا رفته‌ام.»

او فاش می‌کند که در این سفر دو روز با کاندال درباره فصل سوم و چهارم «خاندان اژدها» گفت‌وگو کرده است: «بحث‌هایی پرنشاط و لذت‌بخش بودند، و کارهای خوبی را به انجام رساندیم… اما دو روز کافی نبود.»

اچ‌بی‌او پیش‌تر تأیید کرده بود که فصل دوم سریال «خاندان اژدها» تابستان ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا