سینمای جهان

مرگ ناگهانی بازیگر جوان آمریکایی

جسیکا کمپبل بازیگر جوان آمریکایی که بیشتر برای بازی در فیلم «انتخابات»در کنار ریس ویترسپون به یادآورده می شد، در ۳۸ سالگی درگذشت.

به نقل از ورایتی، جسیکا کمپبل بازیگر زن آمریکایی که بیشتر برای بازی در فیلم های «انتخابات» (۱۹۹۹) و سریال کالت کلاسیک «عجیب و غریب ها» شناخته می شد. در سن ۳۸ سالگی درگذشت.

خانواده جسیکا کمپبل اعلام کردند. نزدیک به دو هفته پیش یعنی روز ۲۹ دسامبر ۲۰۲۰ در پرتلند ایالت اورگان از دنیا رفت. کمپبل پس از آنکه به پزشکی روی آورد. حرفه بازیگری را رها کرد. گفته می شود. او بعد از ملاقات با بیماران در محل کارش غش کرد. و از دنیا رفت. علت مرگ بعدا مشخص خواهد شد.

این بازیگر آمریکایی اولین بار در سال ۱۹۹۲ در سریال تلویزیونی «بهترین علاقه مندی بچه ها» در کنار سارا جسیکا پارکر ظاهر شد. پس از آن او در نقش مهم فیلم هجویه ای «انتخابات» همراه با متیو برودریک و ریس ویترسپون بازی کرد. کمپل برای این فیلم جایزه بازیگر نوظهور اسپریت را نیز نامزد شد.

در واکنش به خبر درگذشت این بازیگر، ریس ویترسپون همبازی سابقش در صفحه توییتر خود نوشت: از شنیدن خبر قلبم شکست، کار با جسیکا (کمپبل) در «انتخابات» تجربه خوشایندی بود، تمام عشق و محبتم را نثار خانواده اش می کنم.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا