سینمای جهان

زمان فیلمبرداری «خارج سازی 2» مشخص شد

«سم هارگریو» کارگردان فیلم اکشن پربیننده‌ی نت‌فلیکس جزئیات تازه‌ای از پیشرفت دنباله این فیلم فاش کرد.

فیلم «خارج سازی 2» (Extraction) نت‌فلیکس با بازی «کریس همسورث» و «گلشیفته فراهانی» در سالی که از بهارش پیدا بود. نکو نیست، به‌ویژه به دلیل اکشن خوش‌ساختش، یکی از غافلگیری‌های دلچسب سینمایی بود. این فیلم به نویسندگی «جو روسو» و کارگردانی «سم هارگریو» به سرعت به عنوانی پربیننده در نت‌فلیکس تبدیل شد. و دیری نگذشت. که تولید دنباله‌ی آن با بازگشت روسو و هارگریو به تأیید رسید. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

نت‌فلیکس در ماه آوریل برای قسمت دوم چراغ سبز نشان داد. اما این پروژه مانند که دیگر پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی در حین پاندمی به کندی در حال پیشرفت است. روسو هنوز در حال کار بر روی فیلمنامه‌ای است. که هیج جزئیاتی در موردش فاش نشده، و به همین دلیل بازگشت «گلشیفته فراهانی» تأیید نشده، اما دسامبر گذشته شایعه‌ی شروع فیلمبرداری از اواخر سال ۲۰۲۱ شنیده شد.

هارگریو به تازگی در مصاحبه با «کلایدر» به این پرسش پاسخ داده است. که آیا فیلمبرداری «خارج سازی 2» (Extraction 2) طبق برنامه از پاییز آغاز خواهد شد یا نه: «هنوز برنامه همین است، تا زمانی که کووید در کار باشد. پیش‌بینی محتاطانه‌ی همه تقریباً همین است، اما به‌گونه‌ای پیش می‌رویم که گویی فیلمبرداری در پاییز [حتمی] است. جو [روسو] هنوز در حال انجام مراحل پایانی نگارش فیلمنامه است. برای خواندنش هیجان‌زده‌ایم. روایت‌های متفاوتی خوانده‌ام، اما هیجان‌زده‌ام تا آنچه که تحویل می‌دهد. را بخوانم. همه‌ی ما امیدواریم که به حالت عادی برگردیم. و یک ماجراجویی اکشن دیگر در دنیای «خارج سازی 2» بسازیم.»

این فیلمساز در مورد صحنه‌های اکشن قسمت دوم می‌گوید:

«ما در این خصوص بسیار گفتگو کرده‌ایم. راستش را بخواهید من همیشه اطراف شهر یا خانه‌ام قدم می‌زنم. و به این فکر می‌کنم. که چه راه‌هایی برای انجام اکشن متفاوت و جذاب وجود دارد. تصور می‌کنم. که یک دوربین پشت چشمانم است. و مثلاً می‌گویم: «چه راه جالبی برای ضبط این وجود دارد؟»، «آن کار جذاب خواهد بود». بنابراین همیشه در حال کاتالوگ‌سازی هستم و سعی می‌کنم. راه‌هایی متفاوت و جذاب برای ضبط اکشن و طراحی متفاوت آن‌ پیدا کنم. من و جو در مورد این بحث‌های زیادی داشته‌ایم، ایده‌هایی مطرح کرده‌ایم، به آن‌ها پر و بال داده‌ایم. و من برای این چالش هیجان‌زده‌ام.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا