سینمای جهان

واکنش مرد عنکبوتی به شایعه جیمز باند شدنش

هالند در این مصاحبه فیلم "مرد عنکبوتی ۳" را "جاه‌طلبانه‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ" خوانده است.

تام هالند که این روزها مشغول بازی در فیلم “مرد عنکبوتی ۳” (Spider Man 3) است، از مدت‌ها قبل یکی از گزینه‌های جانشینی با “دنیل کرک” در چندگانه‌ی “جیمز باند” به شمار می‌آید. کرگ با فیلم “وقتی برای مردن نیست” (No Time to Die) که در سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد با این نقش وداع می‌کند.

هالند که پیش‌تر از احتمال بازی در این نقش گفته بود. در مصاحبه‌ تازه‌ای با “ورایتی” می‌گوید: “در چند سال آینده دو نقش بازی می‌کنم. که برای هر دوی آن‌ها هیجان‌زده‌ام. اما نمی‌توانم. در موردشان حرف بزنم. اما در نهایت، به عنوان یک جوان بریتانیایی که عاشق سینماست. خیلی دوست دارم. که جیمز باند باشم. بنابراین، ابراز تمایل می‌کنم. در کت و شلوار خوب به نظر می‌رسم.”

هالند در سال ۲۰۱۹ اعتراف کرده بود. که باند و بتمن دو نقشی‌اند که در فهرست آرزوهای او قرار دارند. “زندیا” همبازی هالند در فیلم‌های “مرد عنکبوتی” به شوخی گفته بود. که بازی او در نقش‌های “پیتر پارکر”، “بتمن” و “جیمز باند” منصفانه نیست.

کرگ نزدیک به ۱۶ سال در نقش باند بازی کرد. و در فیلم‌هایی چون “اسکای‌فال” (Skyfall) و “کازینو رویال” جلوی دوربین رفت. رقبای هالند برای جانشینی کرگ در حال حاضر “رگی-جین پیج” بازیگر سریال پربیننده‌ی “بریجرتون” (Bridgerton)، “تام هاردی”، “کیلین مورفی” و بسیاری دیگر خواهند بود.

هالند در این مصاحبه فیلم “مرد عنکبوتی ۳” را “جاه‌طلبانه‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ” خوانده است. در صورتی که شایعه‌ها صحت داشته باشند، در این پروژه علاوه بر هالند، “توبی مگوایر” و “اندرو گارفیلد” نیز نقش “پیتر پارکر” خود در سال‌های گذشته را تکرار خواهند کرد چرا که در فیلم دنیاهای موازی وجود خواهد داشت.

هالند به “ورایتی” می‌گوید: “صبر کنید تا ببینید چگونه قسمت سوم را شروع می‌کنیم. کاملاً راضی خواهید شد.” دنباله‌ی “مرد عنکبوتی: دور از خانه” (Spider Man: Far From Home) در پایان نشان داد. که دنیا چگونه به هویت “پیتر پارکر” پی می‌برد.

در بخش دیگری از مصاحبه هالند هر گونه آگاهی در مورد بازی مگوایر و گارفیلد را رد می‌کند. اما می‌گوید. تاکنون “کریستن دانست” بازیگر سابق فیلم‌های “مرد عنکبوتی” را ملاقات نکرده است. او در مورد احتمال بازی این بازیگران در دنباله‌ی جدید می‌گوید:‌ “بی‌اطلاع هستم، نمی‌دانم. اگر هم قرار باشد بازی کنند هنوز به من نگفته‌اند.”

او اضافه می‌کند: “می‌توانم بگویم که جاه‌طلبانه‌ترین فیلم ابرقهرمانی جداگانه تاریخ است. می‌نشینی فیلمنامه را می‌خوانی و می‌بینی که می‌خواهند چه کنند، و حالا موفق شده‌اند. واقعاً تحسین‌برانگیز است. هرگز یک فیلم ابرقهرمانی جداگانه مثل این ندیده بودم.”

هالند در فیلم “گیلاس” (Cherry) برادران روسو که ۲۶ فوریه در سالن‌های سینما اکران و ۱۲ مارس از اپل تی‌وی+ پخش خواهد نقش‌آفرینی کرده است. فیلم “مرد عنکبوتی ۳” نیز قرار است ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ اکران شود.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا