سینمای جهان

همکاری «واکین فینیکس» با «آری استر»

"بلوار ناامیدی" اولین فیلم بلند فینیکس پس از "جوکر" (Joker) است که در سال ۲۰۲۰ اسکار بهترین بازیگر مرد را برای او به همراه آورد.

شایعه همکاری “آری استر” و “واکین فینیکس” چند ماهی است. که منتشر شده، اما این پروژه رسماً به تأیید رسیده. و گزارش شده. که با همکاری استودیوی A24 در حال پیشرفت است. استر در فیلم‌های “موروثی” (Hereditary) و “میدسامر” (Midsommar) با استر همکاری موفقیت‌آمیزی داشته است. “ددلاین” پنجشنبه این هفته گزارش داده است. که این فیلم جدید با اضافه شدن فینیکس خریداری شده است.

عنوان رسمی فیلم فینیکس و استر “بلوار ناامیدی” (Disappointment Blvd.) است و “یک پرتره‌ای صمیمانه و به گستردگی چند دهه برای یکی از موفق‌ترین کارآفرینان تاریخ” توصیف شده است. استر با کمپانی “اسکوور پگ” از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهد بود.

در آخرین گزارش‌ها آمده است. که تاریخ شروع فیلمبرداری هنوز نامشخص است، اما احتمال دارد. که فینیکس پیش از بازی در “توشه” (Kitbag) “ریدلی اسکات” در نقش “ناپلئون بناپارت”، مقابل دوربین استر ظاهر شود. اسکات در حال حاضر مراحل پیش‌تولید “گوچی”  (Gucci) را سپری می‌کند بنابراین به نظر می‌رسد. که “توشه” در سال ۲۰۲۲ ساخته شود.

“بلوار ناامیدی” اولین فیلم بلند فینیکس پس از “جوکر” (Joker) است که در سال ۲۰۲۰ اسکار بهترین بازیگر مرد را برای او به همراه آورد. پیش از اسکار، او در فیلم جدید “مایک مایلز” (C’mon C’mon)، دیگر فیلم استودیوی A24 ظاهر شده بود. فیلم مایلز تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما ممکن است. در فستیوال‌های پاییز آینده اکران شود.

استر تابستان سال گذشته در مصاحبه‌ای در دانشگاه سانتا باربارا گفته بود که فیلم جدیدش یک “کمدی کابوس‌وار” خواهد بود. استر در آن زمان ادعا کرد که نگارش فیلمنامه‌ی تازه‌ی خود را به پایان رسانده است.‌ “تمام چیزی که می‌دانم این است. که یک فیلم چهار ساعته است.” در حال حاضر معلوم نیست که آن کمدی کابوس‌وار “بلوار ناامیدی” است یا فیلم دیگری.

فیلم‌های استر هم در فروش موفق بوده‌اند. و هم تحسین منتقدین را در پی داشته‌اند. “موروثی” ۴۴ میلیون دلار و “میدسامر” ۳۰ میلیون دلار در بازارهای آمریکا فروخته‌اند.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا