سینمای جهان

تام و جری به چین می‌روند

فیلم سینمایی «تام و جری» به عنوان اولین فیلم خارجی در سال جدید چینی، در این کشور به نمایش درمی‌آید.

به نقل از ورایتی، فیلم ترکیبی زنده-انیمیشن «تام و جری» متعلق به کمپانی برادران وارنر ۲۶ فوریه در چین به نمایش درمی‌آید. به این ترتیب این فیلم اولین فیلم خارجی خواهد بود. که در سال جدید چینی در سینماهای این کشور اکران می‌شود.

تعطیلات سال جدید چینی که از ۱۱ تا ۱۷ فوریه در چین برگزار شد، معمولاً پرفروش‌ترین روزهای سینماهای این کشور را رقم می‌زند. به همین دلیل مقامات چینی معمولاً برای حمایت از سینماهای داخلی به صورت غیررسمی مانع اکران فیلم‌های خارجی می‌شوند.

امسال نیز در اولین روز از سال جدید چینی چند فیلم جدید داخلی روی پرده رفتند. که «کارآگاه چاینا تاون ۳» و «سلام مامان» از جمله آنها بودند و بیشتر از بقیه فروختند.

حالا «تام و جری» به عنوان رقیبی برای این فیلم‌ها از روز جمعه روی پرده‌ها می‌رود. این روز، روز جشن فانوس و آخرین روز تعطیلات سال نوی چینی‌هاست.

فیلم جدید «تام و جری» به کارگردانی تیم استوری سازنده «چهار شگفت‌انگیز» ساخته شده و فیلمنامه آن را کوین کاستلو نوشته است. این فیلم با بودجه ۵۰ میلیون دلاری بازسازی انیمیشن مشهور سال ۱۹۴۶ است. داستان این فیلم در نیویورک می‌گذرد. و پس از آنکه جری در هتل شیک این شهر اسکان می‌یابد یک کارمند جدید هتل مسئولیت می‌یابد. تا او را پیش از یک عروسی مهم که قرار است. در هتل برگزار شود، از آنجا بیرون کند. در نهایت تام وارد ماجرا می‌شود.

قرار بود این فیلم ۵ مارس (۱۵ اسفند) در آمریکا اکران شود اما بعد قرار شد از ۲۶ فوریه (۸ اسفند) راهی سینماهای آمریکا شود و همزمان در اچ‌بی‌او مکس نیز استریم شود.

با وجود اینکه «تام و جری» فرصت چندانی در چین برای تبلیغات نیافت، اما تا همین حالا بیش از ۲۳۰ هزار نفر برای تماشای آن در پلتفرم مائویان چین ثبت نام کرده‌اند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا