سینمای جهان

«داکوتا فانینگ» در نقش دختر رئیس جمهور آمریکا

«داکوتا فانینگ» در سریال آنتولوژی «بانوی اول» (The First Lady) شبکه‌ی شوتایم نقش «سوزان الیزابت فورد» را بازی می‌کند.

پیش از داکوتا فانینگ بازی «میشل فایفر» در نقش «بتی فورد» و «آرون اکهارت» در نقش «جرالد فورد» تأیید شده بود.دیگر بازیگران بانوان اول آمریکا، «وایولا دیویس» در نقش «میشل اوباما» و «جیلین اندرسون» در نقش «النور روزولت» خواهند بود.

«بانوی اول» به نویسندگی «آرون کولی» آمریکا را از زاویه‌ی دید زنان کاخ سفید روایت می‌کند. فصل اول سریال بر روی «النور روزولت»، «بتی فورد» و «میشل اوباما» تمرکز می‌کند.

داکوتا فانینگ در اپیزود ششم «بانوی اول» ظاهر خواهد شد و نقش سوزان الیزابت فورد»، تنها دختر و جوان‌ترین فرزند رئیس جمهور «جرالد فورد» و «بتی فورد» را بازی می‌کند. او به عنوان یک نوجوان در کاخ سفید دهه‌ی ۱۹۷۰، اغلب ایده‌های آینده‌نگرانه‌ای ارائه می‌‌داد. فانینگ و فایفر در فیلم «من سم هستم» (I Am Sam) در سال ۲۰۰۱ با فایفر همکاری کرده است. فانینگ هفت ساله برای بازی در آن فیلم نامزد جوایز «اتحادیه بازیگران» و برنده‌ی بهترین بازیگر جوان از «انتخاب منتقدین» شد. آخرین سریال فانینگ «روان‌پزشک» (The Alienist) شبکه‌ی TNT بوده است.

«داکوتا فانینگ» در سریال آنتولوژی «بانوی اول» (The First Lady) شبکه‌ی شوتایم نقش «سوزان الیزابت فورد» را بازی می‌کند. پیش از او بازی «میشل فایفر» در نقش «بتی فورد» و «آرون اکهارت» در نقش «جرالد فورد» تأیید شده بود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا