سینمای جهان

انتخاب «ال فانینگ» برای بازی در نقش «الی مک‌گرا»

بازیگر جوان سینما که در سال‌های اخیر در آثار سینمایی و تلویزیونی مختلفی درخشیده و با گرفتن نقش های هیجان‌انگیز به موفقیت‌های خود ادامه خواهد داد.

«ال فانینگ»  بازیگر نامزد گلدن گلوب به فیلم حواشی پشت صحنه‌ی تولید “پدرخوانده” (The Godfather) به کارگردانی “بری لوینسون” پیوست. فانینگ نقش “الی مک‌گرا” بازیگر هالیوودی را بازی می‌کند که همسر “رابرت اوانز” تهیه‌کننده‌ی استودیوی پارامونت بود.

مک‌گرا به فاصله‌ی کوتاهی پس از کسب گلدن گلوب “آینده‌دارترین بازیگر جوان”، در فیلم “داستان عاشقانه” (Love Story) پارامونت درخشید و نامزدی اسکار و جایزه‌ی گلدن گلوب بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. او سپس در محل فیلمبرداری “گریز” (The Getaway) با “استیو مک‌کویین” ملاقات و در نهایت به ازدواج او درآمد.

فیلم بلند “فرانسیس و پدرخوانده” (Francis & The Godfather)  لوینسون بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته‌ی “اندرو فاروت” تولید خواهد شد. فانینگ در این فیلم به “اسکار آیزک” در نقش “فرانسیس فورد کاپولا” کارگردان “پدرخوانده”، “جیک جیلنهال” در نقش “باب اوانز”، و “الیزابت ماس” در نقش “النور کاپولا” همسر کارگردان “پدرخوانده” می‌پیوندد. تولید این پروژه از پاییز آینده آغاز خواهد شد.

لوینسون در مورد فانینگ می‌گوید: “ال یکی از هیجان‌انگیزترین و خوش‌ذوق‌ترین بازیگران حال حاضر است. بسیار خوشحالم که او به بازیگران فیلم “فرانسیس و پدرخوانده” پیوسته و استعداد منحصربه‌فردش را در آن ارائه می‌دهد.”

«ال فانینگ» امسال برای بازی در سریال «کبیر» (The Great) نامزد گلدن گلوب و جایزه «ایندیپندنت اسپیریت» شده است. او در حال بازی در فصل دوم این مجموعه‌ی تلویزیونی برای شبکه‌ی هولو است و در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی در تولیدش مشارکت می‌کند. فانینگ اخیراً در فیلم «راه‌های نرفته» (The Roads Not Taken) «سالی پاتر» و «همه مکان‌های درخشان» (All The Bright Places) جلوی دوربین رفته است.

«ال فانینگ» به همراه خواهرش «داکوتا فانینگ» به‌تازگی اعلام کردند که یک کمپانی فیلمسازی تأسیس می‌کنند. آن‌ها در فیلم «نایتینگیل» (The Nightingale) برای اولین بار در یک فیلم بلند مقابل هم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا