سینمای جهان

«اما کورین» به فیلم «عاشق لیدی چترلی» پیوست

«اما کورین» که به تازگی با حضور در سریال «تاج» در نقش «پرنسس دایانا» به شهرت رسیده است.

«اما کورین»  قرار است. نقش جنجالی دیگری در فیلم «عاشق لیدی چترلی» (Lady Chatterley’s Lover) که اقتباسی است. از رمانی جنجالی متعلق به ۱۹۲۹ اثر «دی. اچ. لارنس» بازی کند.

رمان «عاشق لیدی چترلی» با بازی «اما کورین» روایت زندگی زن متاهلی از خانواده اشراف‌زاده است. که با همسرش ارتباط سردی دارد. و دلباخته شکاربان شوهرش از طبقه پایین اجتماع می‌شود. این کتاب در ابتدا در فرانسه و ایتالیا به چاپ رسید اما انتشار آن در انگلیس و آمریکا به دلیل محتوای مستهجن تا سال ۱۹۵۹ طول کشید.

کارگردانی این فیلم را «لورا د کلرمونت تونر»، کارگردان، تهیه‌کننده و هنرپیشه فرانسوی بر عهده دارد. تونر در کارنامه خود آثاری چون «موستانگ» (The Mustang)، «خانم آمریکا» (Mrs. America)، «تظاهر» را دارد. فیلم‌نامه «عاشق لیدی چترلی» را «دیوید مگی» نویسنده فیلم «زندگی پای» (Life of Pi) بر عهده دارد. کمپانی ۳۰۰۰ پیکچرز متعلق به «الیزابت گبلر» مسئولیت ساخت و تهیه این فیلم را بر عهده دارد. «لارنس مارک»، «پیت چزرنین» و «گراهام برودبنت» از کمپانی بلوپرینت پیکچرز تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده دارند. «پایوا کوپر» و «نیکی کوپر» از ۳۰۰۰ پیکچرز نیز تهیه‌کننده اجرایی پروژه خواهند بود.

«اما کورین» به تازگی جایزه گلدن گلوب و انجمن منتقدان بهترین بازیگر سریال درام تلویزیونی را برای نقش «پرنسس دایانا» در «تاج» برنده شد.

«اما کورین» همچنین قرار است به همراه «هری استایلز» در فیلم رمانتیک درام «افسر پلیس من» (My Policeman) بازی کند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا