تلویزیون

در ایام عید مسابقه «ایران» هر روز از تلویزیون پخش می‌شود

تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «ایران» توضیحاتی را درباره نحوه پخش این برنامه و تغییرات محتوایی آن در ایام نوروز ارائه کرد.

هاشم رضایت تهیه‌کننده مسابقه «ایران» درباره وضعیت پخش این برنامه در نوروز ۱۴۰۰ گفت: در ایام عید مسابقه «ایران» به صورت هر شبی و از ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه اول سیما پخش و ساعت‌های هفت و ۱۵ روز بعد بازپخش می‌شود. تمامی قسمت‌ها نیز با حال و هوای نوروز ضبط شده است.

وی افزود: طی چند روز گذشته ضبط مسابقه به پایان رسید. و در حال حاضر تنها بخش‌هایی از مونتاژ برخی قسمت‌ها باقی مانده است.

این تهیه‌کننده در ادامه با اشاره به تغییرات ویژه برنامه «ایران» بیان کرد: در قسمت‌های ضبط شده. مسابقه حال و هوایی مفرح و شادتر دارد. ضمن اینکه با استفاده از المان‌های نوروز و تغییراتی در دکور سعی کرده‌ایم. برنامه در ایام عید فضایی متفاوت داشته باشد.

هاشم رضایت در پایان گفت: مسابقه بزرگ «ایران» با طراحی سوال‌هایی تنها مختص به کشور عزیزمان تلاش دارد. تا مخاطبان را با تمامی ظرفیت‌های این مرز و بوم آشنا سازد. خوشحالیم که پس از تولید ۱۴۰ قسمت حالا نه فقط از تهران بلکه از جای جای ایران افراد به همراه دوستان و خانواده‌هایشان متقاضی حضور در مسابقه هستند. امیدواریم در سال جدید و با تغییرات گسترده در آیتم‌ها بتوانیم رضایت‌مندی مردم را از مسابقه به بالاترین میزان ممکن برسانیم.

مسابقه «ایران» با اجرای سعید شیخ‌زاده و کارگردانی سعید رضایت در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تهیه و تولید می‌شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
خبر انلاین

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا