سینمای جهان

فیلم بعدی ایناریتو معرفی شد

فیلم جدید آلخاندرو ایناریتو در راه است و این نخستین فیلمی خواهد بود که این کارگردان اسکاری پس از ساخت «بازگشته از گور» می‌سازد.

به نقل از ددلاین، آلخاندرو گونزالس ایناریتو سه سال پس از ساخت فیلم اسکاری «بازگشته از گور» برای ساخت فیلمی با عنوان «برزخ» روی صندلی کارگردان می‌نشیند.

گفته شده ساخت «برزخ» شروع شده و اکنون در مکزیکو سیتی در کشور زادگاه این فیلمساز در دست ساخت است.

در این فیلم اسپانیایی زبان دانیل خیمنس کاچو در نقش اصلی بازی می‌کند. وی بازیگری. مکزیکی است که در فیلم «زاما» ساخته لوکرتسیا مارتل نقش‌آفرینی کرده بود.

گرچه جزییات داستانی این فیلم روشن نیست. اما از آن به نوعی از افسانه یاد شده که به شرح مسائل سیاسی و اجتماعی مدرن مکزیک می‌پردازد.

یوجینو کابایرو طراح صحنه اسکاری فیلم «هزارتوی پن» گی‌یرمو دل تورو و «رما» آلفونسو کوارون و داریوش خنجی به عنوان فیلمبردار در این پروژه با ایناریتو همکاری می‌کند.

خنجی فیلمبردار فیلم‌هایی چون «هفت» دیوید فینچر، «مهاجر» و «شهر گمشده زد» جیمز گری و «الماس تراش‌نخورده» برادران سفدی بوده است.

گفته شده در اولین تصاویری که از گروه ساخت فیلم منتشر شده. می‌توان کاچو را دید که در میان مجموعه‌ای از چیزهایی که روی زمین ریخته شده در حال حرکت است. خبرها حاکی از آن است. که این فیلم در ۵ ماه آینده در مکزیک ساخته می‌شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا