سینمای جهان

احتمال ساخت فصل دوم «گامبی وزیر»

«آنیا تیلور جوی» یکشنبه شب این هفته پس از دریافت جایزه‌ی «انتخاب منتقدین» (Critics Choice) با «گامبی وزیر» (The Queen’s Gambit)، در پشت صحنه‌ی مراسم گفت‌وگوی کوتاهی با مطبوعات داشت و از احتمال بازگشت مینی‌سریال نت‌فلیکس برای فصل دوم گفت.

تیلور جوی بازیگر «گامبی وزیر» می‌گوید: «طبیعتاً بسیار خوشحالم که مردم می‌خواهند وقت بیشتری با این شخصیت‌هایی که بسیار به آن‌ها اهمیت دادیم و از عشق‌مان برای‌شان مایه گذاشتیم بگذرانند. اما قصد داشتیم که یک مینی‌سریال بسازیم، بنابراین غافلگیر شدیم که مردم می‌خواستند فصل دومش ساخته شود. با این حال، هرگز نگویید هرگز.»

یک هفته قبل تیلور جوی با این سریال اولین گلدن گلوب دوران بازیگری‌ خود را نیز کسب کرده بود. این سریال داستانی در مورد «بث هارمن» قهرمان شطرنج روایت می‌کند. که از یتیم‌خانه در دهه‌ی ۵۰ و ۶۰ میلادی به شهرت جهانی رسید.

تیلور جوی در پاسخ به این پرسش که شطرنج چه درسی در مورد زندگی به او آموخته می‌گوید: «استعاره‌ی بسیار زیبایی است. به گمانم اینکه می‌توانی برنامه‌ای برای زندگی داشته باشی. اما باید خودت را تطبیق دهی، باید بتونی تغییر جهت دهی… حمله کردن مهم است. اما در کنارش دفاع کردن نیز اهمیت دارد، و باید بیاموزید که چگونه هر دو را انجام دهید. به تمامی مهره‌ها احتیاج دارید. تنها وزیری که به هر سو می‌رود مهم نیست. به تک تک مهره‌‌ها نیاز دارید.»

تیلور جوی پیش‌تر گفته بود که تمایل دارد مادر شدن شصیت «بث هارمن» را در فصل دوم «گامبی وزیر» ببیند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا