سینمای جهان

فیلم “گری هوند” با بازی “تام هنکس” رکورد زد

"گری هوند" با بازی تام هنکس با امتیاز مخاطب ۲۷۶ در رده‌ی سوم جای گرفته، و در صدر پربیننده‌ترین فیلم‌های اپل تی‌وی پلاس قرار گرفته است.

فیلم اریجینال و جدید “چری” (Cherry) اپل با بازی “تام هالند” می‌تواند. در فصل اهدای جوایز به عنوانی مدعی اسکار تبدیل شود. این ادعایی است که از گزارش جدید “ورایتی” بر اساس داده‌های “تی‌ویژن” به دست آمده و نشان می‌دهد. که فیلم‌های “گری‌هوند” (Greyhound) “تام هنکس“، “پالمر” (Palmer) و “رو به زوال” (On the Rocks)، پربیننده‌ترین عناوین سینمایی اپل تی‌وی‌+ از ۱ نوامبر ۲۰۱۹ تا ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ بوده‌اند.

گری‌هوند” با امتیاز مخاطب ۲۷۶ در رده‌ی سوم جای گرفته، به این معنا که آمار بینندگانش تقریباً ۲.۸ برابر بهتر از میانگین بینندگانی است. که “تی‌ویژن” محاسبه کرده. سرویس “تی‌ویژن” در محاسبات خود بینندگانی را لحاظ می‌کند. که دست کم دو دقیقه از هر عنوان را در هر اقدام به تماشا ببینند.

فیلم “پالمر” و “رو به زوال” در این رده‌بندی به ترتیب امتیازات ۲۵۶ و ۱۸۴ کسب کرده. و در جایگاه چهارم و پنجم پربیننده‌ترین عناوین اپل تی‌وی‌+ قرار گرفته‌اند. “ورایتی” می‌نویسد. این آمار برای آثار اریجینال اپل امید‌بخش است.

“رو به زوال” به کارگردانی “سوفیا کاپولا” و بازی “بیل ماری” و “رشیدا جونز” یکی از امیدهای اصلی اپل برای کسب نامزدی اسکار بهترین فیلم است. اما دو فیلم دیگر “پالمر” و “گری‌هوند” نیز نسبت به اولین عناوین اریجینال اپل از جمله “بیستی بویز استوری” (Beastie Boys Story) عملکرد بسیار بهتری داشته‌اند.

پیش‌تر گزارش شده بود. که “گری‌هوند” پربیننده‌ترین فیلم تاریخ اپل تی‌وی‌+ را رقم زده. به همین علت است. که اپل اخیراً بر روی عناوین اریجینال سرمایه‌گذاری زیادی کرده. و در تولید فیلم‌هایی چون “قاتلین ماه گل” (The Killers of Flower Moon) “مارتین اسکورسیزی” مشارکت می‌کند. فیلم “چری” برادران روسو از “راتن تومیتوز” امتیازی در حدود ۲۰ را کسب کرده. اما این عدد لزوماً به معنای شکست فیلم در گیشه نخواهد بود.

در میان عناوین تلویزیونی، فصل اول سریال “تد لسو” (Ted Lasso) با بازی “جیسون سودیکیس” در رتبه‌ی اول جای گرفته. و فصل اول “برنامه صبحگاهی” (The Morning Show) با بازی “جنیفر انیستون” و “ریز ویترسپون” در رتبه‌ی دوم است. سریال‌های “دفاع از جیکوب” با بازی “کریس اوانز”، “خدمتکار” (Servant) و “تهران” (Tehran) نیز به ترتیب رتبه‌های سوم تا پنجم پربیننده‌ترین سریال‌ها را از آن خود کرده‌اند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا