سینمای جهان

ناتالی پورتمن برای اولین بار در یک سریال

ستاره هالیوود پس از درخشش در عرصه سینما اکنون با بازی در یک نقش متفاوت در سریال "بانوی درون دریاچه"، نقش تجربه تلویزیونی خود را رقم خواهد زد.

ناتالی پورتمن و لوپیتا نیانگو نقش‌های اول مینی‌سریال “بانوی درون دریاچه” (Lady in the Lake) اپل تی‌وی+ را بازی می‌کنند. برای این مینی‌سریال که از کتاب “لورا لیپمن” اقتباس خواهد شد، “آلما هارل” کارگردان “پسر عزیز” روی صندلی کارگردانی می‌نشیند.

ژان مارک والی تهیه‌کننده‌ سریال‌های “اشیای تیز” و “دروغ‌های کوچک بزرگ” در تولید این مینی‌سریال مشارکت می‌کند. “بانوی درون دریاچه” اولین سریال تلویزیونی بزرگ پورتمن و نیانگو برنده‌ی اسکار است.

داستان سریال “بانوی درون دریاچه” در دهه‌ی ۱۹۶۰ بالتیمور و در اوج جنبش‌های حقوق شهروندی می‌گذرد و سرگذشت زن خانه‌داری به نام “مدی شوارتس” با بازی پورتمن را روایت می‌کند که به گزارشگری روی آورده و در حال بررسی پرونده‌ی مفقود شدن زنی به نام “کلیو شروود” با بازی نیانگو است که جسدش در دریاچه‌ی شهر کشف شده. در حالی که روح کلیو مدی را در این تحقیقات تعقیب می‌کند، زندگی دو زن به هم گره می‌خورد.

نیانگو قرار بود در اقتباس HBO Max از کتاب “آمریکانا” بازی کند، اما او اکتبر گذشته از این پروژه جدا شد. او در سال‌های اخیر در فیلم‌های “ما” “جوردن پیل” و “جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر” ظاهر شده است.

ناتالی پورتمن از سوی دیگر به‌تازگی در فیلم “لوسی در آسمان” دیده شده و در حال بازی در فیلم “ثور: عشق و آذرخش” به کارگردانی “تایکا وایتیتی” در استرالیا است. هارل نیز در سال‌های اخیر فیلم “پسر عزیز” با بازی “شایا لابوف” را کارگردانی کرده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا