سینمای جهان

نیمه دوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan تایید شد

سرانجام تیم MAPPA تایید کردند که فصل پایانی انیمه Attack on Titan دارای یک بخش دوم نیز خواهد بود که برای تماشا آن باید بیشتر صبر کنید.

هفته گذشته بود که قسمت ۱۴ و ۱۵ فصل پایانی انیمه Attack on Titan منتشر شد. تا مجموع قسمت‌های این انیمه محبوب به ۷۵ برسد. و امروز قرار است. قسمت ۱۶ فصل چهارم انیمه حمله به تایتان که ۷۶امین قسمت آن است. منتشر شود. که بسیاری تصور می‌کردند. این قسمت قرار است. آخرین قسمت این انیمه سریالی باشد. حال در جدیدترین خبر ساخت نیمه دوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan تایید شده است. MAPPA تایید کرد که نیمه دوم فصل چهارم آن حمله به تایتان در زمستان سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از جمله تعداد قسمت‌ها یا زمان دقیق پخش نیمه دوم فصل چهارم  Attack on Titan در دسترس نیست. بااین‌حال، قابل انتظار است که نیمه دوم فصل پایانی آن نیز مانند بخش اول در ۱۶ قسمت تولید و منتشر شود. پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه اتفاقات  Attack on Titan احتمالا در قالب یک انیمه سینمایی جمع بندی خواهد شد، اما اکنون مشخص شد که این موضوع صحت نداشته است.

Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۷۶ میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رفته است. و یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های حال حاضر دنیا است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
زومجی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا