سینمای ایران

«تک تیرانداز» قاچاق شد

فیلم سینمایی «تک تیرانداز» هم به شکل غیرمجاز در فضای مجازی منتشر شد.

فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری که پنجشنبه ۵ فروردین ماه برای نخستین بار از قاب تلویزیون روی آنتن رفته بود، شب گذشته ۸ فروردین ماه در فضای مجازی به طور قاچاق منتشر شد.

این فیلم همراه با «یدو» و «مهران» از جمله ۳ اثر دفاع مقدسی سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر است. که بدون اکران سینمایی، راهی تلویزیون شدند. «تک تیرانداز» برنده سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی در این دوره از جشنواره شده است.

بررسی خبرنگار صبا نشان می‌دهد در زمان پخش این آثار از تلویزیون، پخش اینترنتی و ماهواره‌ای شبکه‌های پخش‌کننده قطع شد، اما به رغم تمهیدات صورت گرفته، «تک تیرانداز» پس از ۳ روز از پخش به اینترنت رسید. امری که به نظر می‌رسد با توجه به پخش تلویزیونی فیلم، عادی شده است.

طبق برنامه اعلام‌شده، فیلم سینمایی «تک تیرانداز» که در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰، دو نوبت پخش از تلویزیون دارد. مرتبه اول روی آنتن شبکه سه سیما رفت. و امروز ۹ فروردین در جدول پخش شبکه یک سیما قرار دارد.

در ماه‌های گذشته همه فیلم‌هایی نیز که در پلتفرم‌ها اکران آنلاین شده‌اند. به فاصله چند ساعت از انتشار، قاچاق را تجربه کرده‌اند.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا